  • 1. Data: 2013-04-12 12:26:49
    Temat: Re: Oczyszczanie klimatyzacji przez ozonowanie - jak działa?
    Od: r...@g...com

    W dniu piątek, 13 czerwca 2008 13:34:32 UTC+2 użytkownik Marcin Narzynski napisał:
    > Witam,
    >
    > Czy oczysczał ktoś z Was klimatyzację przez ozonowanie? Warszaty chcą za tę
    > metodę 2x więcej niż "tradycyjnie". Czy warto wydać więcej?
    >
    > MN

    Generalnie najlepsze efekty uzyskamy stosując specjalny generator ozonu.
    Jest to metoda dużo bardziej trwała i skuteczna niż np. ozon w sprayu.
    Ta tym warto nie oszczędzać bo tu chodzi o nasze zdrowie.
    Często korzystam z usług firmy www.odgrzybianie-klimatyzacji.pl
    Cena bardzo przystępna i efekt jest ok.

  • 2. Data: 2013-04-12 16:49:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 12 Apr 2013 03:26:49 -0700 osobnik zwany ragnet24
    napisał:

    > W dniu piątek, 13 czerwca 2008 13:34:32 UTC+2 użytkownik Marcin

    > Generalnie najlepsze efekty uzyskamy

    nie kupujac niczego od głupich spamerów niby to odpowiadających na posty
    z przed 5 lat

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2013-05-06 09:29:06
    Od: Wicio <w...@g...pl>

    W dniu 2013-04-12 16:49, masti pisze:

    > nie kupujac niczego od głupich spamerów niby to odpowiadających na posty
    > z przed 5 lat

    Taki "szeptacz marketingowy" ;)

    --
    *****