  • 1. Data: 2013-04-12 08:27:18
    Temat: Auta na baterie słoneczne ;-)
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Ostatnie kilka dni sporo jeździłem i zauważyłem taką prawidłowość:
    jak jest ładna pogoda, to przy drogach pełno chłopców radarowców, jak
    niepogoda, to znacznie mniej.
    Nie wiedziałem, że mają auta na baterie słoneczne.
    Jacek

  • 2. Data: 2013-04-12 08:57:39
    Temat: Re: Auta na baterie słoneczne ;-)
    Od: Kapibara <b...@t...pl>

    Dnia Fri, 12 Apr 2013 08:27:18 +0200, Jacek napisał(a):

> [...]
    > niepogoda, to znacznie mniej.
    > Nie wiedziałem, że mają auta na baterie słoneczne.

    A może tylko radary mają na baterie słoneczne? ;-)

  • 3. Data: 2013-04-12 09:03:46
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-04-12 08:57, Kapibara pisze:

    > A może tylko radary mają na baterie słoneczne? ;-)

    Ostatni raz w życiu widziałem radarowca na piechotę w Norwegii, więc
    chyba u nas obowiązuje taki komplet: autko + radarek.
    Jacek

  • 4. Data: 2013-04-12 10:22:45
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > jak jest ładna pogoda, to przy drogach pełno chłopców radarowców, jak
    > niepogoda, to znacznie mniej.

    Prawidlowosc jest tez taka, ze jak pare kropli deszczu spadnie, to
    wiekszosc zaczyna jechac, jakby im sie baterie konczyly. W DC od razu
    jest zatwardzenie na cale miasteczko. Miski nie widza sensu polowania i
    slusznie, a i nie chce im sie zwyczajnie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2013-04-13 11:42:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > niepogoda, to znacznie mniej.
    > Nie wiedziałem, że mają auta na baterie słoneczne.

    A to ty nie wiesz ze glina na deszczu rozmiekka ? :-)

    Ale w Olawie profesjonalisci - na poboczu siedzi strazak z FR pod
    parasolem, a kawalek dalej patrol mieszany wypisuje mandaty :-)

    J.

  • 6. Data: 2013-04-14 19:00:45
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-04-12 10:22, Pawel O'Pajak pisze:

> [...]
    > jest zatwardzenie na cale miasteczko. Miski nie widza sensu polowania i
    > slusznie, a i nie chce im sie zwyczajnie.

    Najzabawniejsze jest to, że w Polsce ograniczenia stawia się tak, żeby
    dało się z ich zastosowaniem jeździć ciężarówką w czasie deszczu.

    Tymczasem radary łapią w dni słoneczne, bo w czasie deszczu ludzie
    rzeczywiście jeżdżą tak, jak przepisy każą.

    --
    MN

  • 7. Data: 2013-04-15 08:09:20
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2013-04-12 08:27, Jacek pisze:
> [...]
    > niepogoda, to znacznie mniej.
    > Nie wiedziałem, że mają auta na baterie słoneczne.

    Bardzo śmieszne. W instrukcji od fotoradaru stoi jak byk, że w czasie
    pomiaru maksymalna wilgotność powietrza to 85%, więc jeśli jest mżawka
    to masz wilgotność 100% i pomiar jest nieważny.

  • 8. Data: 2013-04-19 21:31:09
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    No to inaczej. U mnie w mieście jest taki zjazd dość ostry z zawijasami i
    jeszcze w połowie z przejazdem przez tory. Tory zardzewiałe, gdyż jeździ tam
    raz na ruski miesiąc co najwyżej jakiś zestaw techniczny. Zjazd ten jest od
    dawien dawna, kiedy jeszcze była regularna linia kolejowa zamykany na okres
    zimowy znakiem zakazu ruchu i do chwili obecnej uparcie pilnowany przez
    panów polucjantów. Ciekawe, że jeszcze nigdy nie widziałem tam polucji w
    zimowym okresie kiedy jest naprawdę niebezpiecznie, zimno i leży jakikolwiek
    śnieg na drodze lub choćby w okolicy, natomiast często gęsto stoją sobie na
    dole w pogodne słonecznie ciepłe dni, kiedy droga jest czarna, sucha i
    sniegu nie stwierdzono i tylko torowisko zardewiałe.