  • 1. Data: 2013-04-12 12:35:10
    Temat: Jaki wygodny samochód z wypożyczalni
    Od: "Leszek" <l...@g...pl>

    Wybieram się teściami(60-70 lat) na tydzień do Hiszpanii.
    Teściowie są solidnych rozmiarów :).
    Na lotnisku muszę wynająć samochód. Potrzebuje auto które będzie
    wygodne - szczególnie tylne fotele.Myślę że będziemy
    spędzać w aucie 3-5 godzin dziennie. Głownie drogi lokalne i górskie.
    Do wyboru mam Renault Scenic, C4 Picasso, Ford S-Max,
    Mercedes klasa A lub klasa B, Nissan Qashqai, Renault Kangoo .
    Które z nich będzie najlepsze ?
    Wg mnie odpada C4 picasso bo z tyłu ma 3 takie same foteliki
    - niezbyt duże . Nissan Qashqai też wydaje się być niezbyt wygodny.
    Co wsiąść Scenic, S-Max czy Mercedesa.
    Nigdy nie miałem kontaktu z tymi samochodami
    Na co dzień jeżdżę Hondą CRV i jej tylne fotele nadają się
    co najwyżej do podwożenie dziecka do przedszkola.
    Leszek

  • 2. Data: 2013-04-12 13:07:38
    Temat: Re: Jaki wygodny samochód z wypożyczalni
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2013-04-12 12:35, Leszek pisze:
> [...]
    > Wg mnie odpada C4 picasso bo z tyłu ma 3 takie same foteliki
    > - niezbyt duże . Nissan Qashqai też wydaje się być niezbyt wygodny.

    Zdecydowanie S-max

    Pawel

  • 3. Data: 2013-04-12 13:21:23
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Paweł Muszyński" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Zdecydowanie S-max

    Potwierdzam!

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 4. Data: 2013-04-12 14:26:10
    Temat: Re: Jaki wygodny samochód z wypo?yczalni
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    > Co wsi??ae Scenic, S-Max czy Mercedesa.
    > Nigdy nie mia?em kontaktu z tymi samochodami
    > Na co dzien je?d?e Hond? CRV i jej tylne fotele nadaj? sie
    > co najwy?ej do podwo?enie dziecka do przedszkola.

    Zdecydowanie S-max.
    Jeżeli masz rodzinę, po powrocie do PL wymienisz CRV na S-maxa albo
    Galaxy ;)

  • 5. Data: 2013-04-12 17:17:39
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "Leszek" <l...@g...pl> wrote in message
    > Wybieram się teściami(60-70 lat) na tydzień do Hiszpanii.

    W 3 osoby?

> [...]
    > Wg mnie odpada C4 picasso bo z tyłu ma 3 takie same foteliki
    > - niezbyt duże . Nissan Qashqai też wydaje się być niezbyt wygodny.

    Z tego zestawu - to S-Max. Nie wiem, jak w Kangoo, w lutym jeździłem
    Peugeotem Partnerem i z tyły wydawało się być dośc wygodnie (siedziałem tam
    tylko przez chwilę) W zeszłym roku wypożyczałem we Włoszech Peugeota 5008 i
    Renault Espace i z obu byłem zadowolony, a jeździliśmy w 5 osób, w tym 4
    kobiety (tyle, że jedna nieletnia), więc bagażu było sporo...

    --
    Axel

  • 6. Data: 2013-04-12 17:34:58
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2013-04-12 12:35, Leszek pisze:
    > Wybieram się teściami(60-70 lat) na tydzień do Hiszpanii.
    > Teściowie są solidnych rozmiarów :).

    No nie wiem 60-70 lat, ja bym się trochę bał.
    Ciekawe też ile teściowie palą, jakie mają
    przyspieszenie, drogę hamowania etc.?

    ;-)

    JK