-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "X-Man" <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Octavia I analiza błędów VAG
Date: Mon, 31 Oct 2011 15:12:25 -0000
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 42
Message-ID: <j8mdsq$opn$1@inews.gazeta.pl>
References: <j8jtl6$5fn$1@inews.gazeta.pl> <j8kk1g$dv7$1@news.onet.pl>
<j8kmus$t2l$1@inews.gazeta.pl> <j8lttq$qeb$1@news.onet.pl>
<j8m94m$7ue$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: cpc2-uddi16-0-0-cust774.uddi.cable.virginmedia.com
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1320073947 25399 92.237.3.7 (31 Oct 2011 15:12:27 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 31 Oct 2011 15:12:27 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: xman750
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2410120
[ ukryj nagłówki ]"Bugatti" <s...@m...pl> wrote in message
news:j8m94m$7ue$1@mx1.internetia.pl...
> Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości:
>> Te wyglądają na wzorowe.
> Wzorowe ? Jak nie do końca wiesz o czym piszesz to nie pisz wcale.
> X-Man,
> logi pokazują że autko nie jest zdrowe.
> Z kanału 008 wynika że komp tnie wymaganą dawkę ON. Maksymalnie masz 38,4
> mg/suw a powinno być ponad 41 i ponad 42 przy maksymalnym momencie obr. i
> dawka nie powinna spadać poniżej 39 mg w wyższej partii obrotowej a u
> ciebie spada. Wskazuje to na niedomagania przepływomierza (ale czytaj
> niżej! ), który źle mierzy powietrze. Cóź z tego że grupie 003 jest
> strumień masy powyżej 850 mg (choć od 3400 obr/min spada).
> Ponadto jak już jesteśmy w grupie 003 to widać że od 1800 do 2500
> przepływka pokazuje za duży strumień.
> W połączeniu z grupą 011, która pokazuje że w ww. zakresie turbo przeładowuje.
> Wskazuje to na zapieczone kierownicxe VNT. Sprawdź czy
> sztanga od gruszki pracuje płynnie w swoim zakresie, czy "gruszka" od
> tej sztangi nie jest skorodowana. Proponuje przegonić auto do wysokich
> prędkości obr. na najlepiej najwyższych mozliwie biegu (no ale wiadomo
> ograniczenia prędkości więc trzeba bacznie uważać - nie zachęcam cię do
> łamania przepisów tylko proponuje rozwiążanie problemu). Jeśli
> butowanie nie pomoże to trzeba wyczyścić turbo. Albo wpierw lepiej
> sprawdzić wszystkie wężyki podciśnieniowe do sterowania turbem (idące
> do tej "gruszki") i konieczenie zawór N-75.
OK no więc tak żeby wszystko było jasne: sztanga turbiny chodzi lekko -
sprawdzane kilkakrotnie, zawór N75 wymieniony na nowy, EGR jest odłączony (w
przyszłosci mam go zaślepić) poprzez zaślepienie przewodu podciśnienia, wtryski
niedawno wstawione z końcówkami 0.216 (nie wiem czy to jakoś by mogło wpływac na
dawkę paliwa ale raczej powinna byc większa i zdecydowanie na nowych wtryskach
auto ma więcej mocy), katalizator wycięty, żadna z powyższych modyfikacji raczej
nie ma wpływu na te błędy bo pokazywały się one już wcześniej z różną
częstotliwością. Tak czy inaczej mam już zregenerowana turbinę która leży w
kartonie i czeka na montaż więc chyba wtedy przy okazji wymienię wąż
podciśnienia z turbo do N75, przeczyszczę przepływkę i posprawdzam masy i zrobię
nowe logi. Dzięki za rzeczową odpowiedź jak bym wiedział że siedzisz w temacie
to na b3d bym dał posta :P
Pzdr
Piotrek
Następne wpisy z tego wątku
- 31.10.11 16:57 Bugatti
- 31.10.11 18:36 X-Man
- 03.11.11 00:18 venioo
- 03.11.11 02:49 X-Man
- 05.03.12 14:21 X-Man
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz