-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
or-mail
From: "Bugatti" <s...@m...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Octavia I analiza błędów VAG
Date: Mon, 31 Oct 2011 14:50:05 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 31
Message-ID: <j8m94m$7ue$1@mx1.internetia.pl>
References: <j8jtl6$5fn$1@inews.gazeta.pl> <j8kk1g$dv7$1@news.onet.pl>
<j8kmus$t2l$1@inews.gazeta.pl> <j8lttq$qeb$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-205-31-200.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1320069079 8142 87.205.31.200 (31 Oct 2011 13:51:19 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 31 Oct 2011 13:51:19 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
In-Reply-To: <j8lttq$qeb$1@news.onet.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Antivirus-Status: Clean
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-Antivirus: avast! (VPS 111031-0, 2011-10-31), Outbound message
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2410112
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości:
> Te wyglądają na wzorowe.
Wzorowe ? Jak nie do końca wiesz o czym piszesz to nie pisz wcale.
X-Man,
logi pokazują że autko nie jest zdrowe.
Z kanału 008 wynika że komp tnie wymaganą dawkę ON. Maksymalnie masz 38,4
mg/suw a powinno być ponad 41 i ponad 42 przy maksymalnym momencie obr. i
dawka nie powinna spadać poniżej 39 mg w wyższej partii obrotowej a u ciebie
spada. Wskazuje to na niedomagania przepływomierza (ale czytaj niżej! ),
który źle mierzy powietrze. Cóź z tego że grupie 003 jest strumień masy
powyżej 850 mg (choć od 3400 obr/min spada).
Ponadto jak już jesteśmy w grupie 003 to widać że od 1800 do 2500 przepływka
pokazuje za duży strumień.
W połączeniu z grupą 011, która pokazuje że w ww. zakresie turbo
przeładowuje. Wskazuje to na zapieczone kierownicxe VNT. Sprawdź czy sztanga
od gruszki pracuje płynnie w swoim zakresie, czy "gruszka" od tej sztangi
nie jest skorodowana. Proponuje przegonić auto do wysokich prędkości obr. na
najlepiej najwyższych mozliwie biegu (no ale wiadomo ograniczenia prędkości
więc trzeba bacznie uważać - nie zachęcam cię do łamania przepisów tylko
proponuje rozwiążanie problemu). Jeśli butowanie nie pomoże to trzeba
wyczyścić turbo. Albo wpierw lepiej sprawdzić wszystkie wężyki
podciśnieniowe do sterowania turbem (idące do tej "gruszki") i konieczenie
zawór N-75.
Pozdr.
Bugatti
Następne wpisy z tego wątku
- 31.10.11 16:12 X-Man
- 31.10.11 16:57 Bugatti
- 31.10.11 18:36 X-Man
- 03.11.11 00:18 venioo
- 03.11.11 02:49 X-Man
- 05.03.12 14:21 X-Man
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod