  • Data: 2011-01-16 18:54:09
    Temat: Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MC pisze:

    > Nie są tańsze, wydajniejsze,
    Nie napisałem że tańsze od blaszaka ani wydajniejsze. Laptop za 2tys.
    nie jest ułomny pod żadnym względem w codziennym użytkowaniu. (nie
    mówimy o nowych grach przecież)

    cichsze ani bardziej energooszczędne od
    > odpowiednich desktopów.
    Masz jakieś wsparcie. Tyle się czyta na tej grupie o poborze prądu i o
    zastępowaniu serwerów laptopami właśnie.

    > To porównaj wyświetlacz tego lapka z monitorem LCD średniej klasy. Nie
    > mówiąc o bańce.

    I właśnie do pracy w grafice mam monitor na matrycy I-PS albo PVA.
    Tylko że taki monitor na dobrej matrycy np. do poligrafii kosztuje
    przynajmniej 2 tys. zł. Ja akurat potrzebuję taki monitor ale 90%
    domowych użytkowników nie.