  • 31. Data: 2013-03-27 22:34:05
    Temat: Re: Obudowa iPhone`a
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    news:51529e6f$0$1249$65785112@news.neostrada.pl...

    > Mowisz 2006, masz 2005
    > http://www.forum.alfaholicy.org/forum_ogolne_o_alfa_
    romeo/787-ranking_niezawodnosci.html
    > Poszukaj np. Mazde, reszte z wymienionych rowniez mozesz.

    Jeżdżę teraz toczydełkiem Renault Modus, wiesz jak wysoko było w rankingach
    niezawodności? A wiesz jak jest na prawdę? Domyśl się...

  • 32. Data: 2013-03-28 01:42:22
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-03-27 13:26, Pszemol pisze:
    > Kto Ci wmówił że "normalne" jest noszenie jakichś sygnetów w 2013 roku?

    Sygnet to pojęcie mocno względne. Mam rodowy, lecz choć rozmiarem
    pasuje, to za duży, za ciężki, no i złoty, więc leży w szkatułce.
    Ale są mniejsze, zgrabniejsze, np. z białego złota, które spokojnie
    nosić można.
    A tego iPhona to jak w końcu? Na łańcuchu na szyi, czy na jakiejś opasce
    na czole?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 33. Data: 2013-03-28 11:43:15
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    romeo/787-ranking_niezawodnosci.html

    > Jeżdżę teraz toczydełkiem Renault Modus, wiesz jak wysoko było w
    > rankingach niezawodności? A wiesz jak jest na prawdę? Domyśl się...

    A wiesz jaki tu robisz blad? Nie kaze Ci domyslac sie, pomoge.

    Jedna sztuka moze sie miec nijak do 100000 sztuk, zwlaszcza przy tak
    zlozonych i wielowersjowych produktach jak samochody - nie, one nie sa
    powtarzalne w 100%, pomijam, ze oszczedzanie wozu moze radykalnie wplynac na
    niezawodnosc.

    A zastanawiajac sie nad niezawodnoscia modelu/marki nalezy bazowac na tych
    100000 a nie jednej sztuce, inaczej zaslugujemy na koniaka w dupe.

  • 34. Data: 2013-03-28 11:44:13
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości
    >
    > Cóż, są ludzie, którzy stalową kulkę potrafią zepsuć. Jesteś pewien, że
    > samochody innych marek w rękach Twojego kolegi zachowywałyby się bardziej
    > niezawodnie?

    I dlatego w ocenie pojazdu/marki bazuje sie na tysiacach sztuk i tysiacach
    kierowcow.

  • 35. Data: 2013-03-28 18:35:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Rabbit McCroolick wrote:

    > O tak zadzierałem nosa, gdy moja kompaktowa 146 bez problemu osiągała
    > 206 km/h, jak moja lekka 33 zwinnie śmigała po zakrętach, to musiało
    > irytować niektórych właścieli "porządnych" samochów jedynie słusznej
    > niemieckiej produkcji...

    alfa jest fajna tylko mogła by być wygodniejsza dla pasażerów :)

    bo w większości tych które oglądałem brakowało miesca z tyłu na nogi
    normalnej osoby, nie wspominając o dupinym bagażniku.

  • 36. Data: 2013-03-29 02:09:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "$heikh el $hah" <s...@g...com> wrote in message

> [...]
    > to za duży, za ciężki, no i złoty, więc leży w szkatułce.
    > Ale są mniejsze, zgrabniejsze, np. z białego złota, które spokojnie nosić

    A dla mnie noszenie jakichkolwiek sygnetów, pierścieni u faceta to
    wyraz jakiegoś gejostwa. Nie mówiąc już o innej biżuterii, np. kolczyki.
    I ja bym nic takiego nie nosił, bo po co? Żadna to "ozdoba". I co Ty na to?

    Pierścienie u męzczyzn to popularne są w Indiach, może u Arabów
    ale nie w nowoczesnej Europie czy USA.

    > A tego iPhona to jak w końcu?
    > Na łańcuchu na szyi, czy na jakiejś opasce na czole?

    No właśnie nie wiem - ja noszę w kieszeni.
    I nie uważam iPhone jako rodzaju biżuterii.

  • 37. Data: 2013-03-29 02:12:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > Nie każdy nosi telefon zamknięty w szczelnej torebce a komunikuje
    > się tylko przez zestaw BT :)

    Ja nie noszę swojego w torebce a raczej w kieszeni.

  • 38. Data: 2013-03-30 20:00:20
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-03-29 02:09, Pszemol pisze:
    > Pierścienie u męzczyzn to popularne są w Indiach, może u Arabów
    > ale nie w nowoczesnej Europie czy USA.

    Jasne. Nie w USA. Szczególnie u prawników, wojskowych i lekarzy oraz
    absolwentów tzw. prestiżowych uczelni.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/