  • 1. Data: 2013-03-24 13:43:02
    Temat: Nokia X2-02 edycja kontaktów
    Od: s...@g...com

    Kupiłem Nokie X2-02 ze starego samsunga sms wysłałem sobie kontakty.
    Teraz okazuje się że niektóre kontakty nie mają +48 co powoduje że Nokia nie
    "rozpoznaje numerów".
    Pomyslałem cholera trzeba będzie edytować numery.
    Biore telefon szukam takiej opcji w telefonie szukam i nic
    w końcu otwieram intrukcje obsługi a tam :
    kontakty:
    -dodawania
    -kopiowaniw
    -wysyłanie
    -zapisywanie

    Edytowania nie przewidzieli.
    Zna ktoś sposób jak to zrobić?

  • 2. Data: 2013-03-24 13:55:12
    Temat: Re: Nokia X2-02 edycja kontaktów
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-03-24 13:43, s...@g...com pisze:
> [...]
    > "rozpoznaje numerów". Pomyslałem cholera trzeba będzie edytować numery. Biore
    > telefon szukam takiej opcji w telefonie szukam i nic.

    (...)

    > Edytowania nie przewidzieli.
    > Zna ktoś sposób jak to zrobić?

    A po wybraniu kontaktu z książki telefonicznej nie masz opcji "edytuj
    kontakt"? Trzeba na niego kliknąć w książce telefonicznej i potem
    wybierać opcje dotyczące tego kontaktu. Naprawdę tego nie masz? Nawet
    zabytkowe Nokie to miały, tym bardziej powinna miec nowocześniejsza X2.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2013-03-24 15:50:06
    Od: s...@g...com

    > A po wybraniu kontaktu z ksi��ki telefonicznej nie masz opcji "edytuj
    > kontakt"? Trzeba na niego klikn�� w ksi��ce telefonicznej i potem
    > wybiera� opcje dotycz�ce tego kontaktu. Naprawd� tego nie masz? Nawet
    > zabytkowe Nokie to mia�y, tym bardziej powinna miec nowocze�niejsza X2.

    Też tal myślałem ale tylko mam opcje :
    Wyszukaj
    Dodaj nowy kontakt
    Usuń Kontakt
    Połącz
    Wyślij wiadomość
    Więcej opcji : >Wizytówka >kopiuj kontakt > Opcje zaznaczania
    I tyle ...

  • 4. Data: 2013-03-24 16:25:17
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-03-24 15:50, s...@g...com pisze:

> [...]
    > Połącz
    > Wyślij wiadomość
    > Więcej opcji :>Wizytówka>kopiuj kontakt> Opcje zaznaczania

    Dodawanie i edytowanie szczegółów kontaktu
    1Wybierz Kontakty i kontakt.
    2Wybierz Opcje > Dodaj szczegół.

    Wskazówka: Aby dodać dźwięk dzwonka lub zdjęcie do kontaktu, wybierz
    kontakt, a następnie Opcje > Dodaj szczegół > Multimedia.

    To z instrukcji, str. 16 -
    <http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_X2-
    02_UG_pl.pdf>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2013-03-28 16:26:07
    Od: s...@g...com

    > Dodawanie i edytowanie szczeg��w kontaktu
    > 1Wybierz Kontakty i kontakt.
    > 2Wybierz Opcje > Dodaj szczegďż˝.

    Nie mam takiej opcji patrz wyzej

  • 6. Data: 2013-03-28 16:43:16
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Thu, 28 Mar 2013 08:26:07 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

    > Nie mam takiej opcji patrz wyzej

    Jest. Wejdź w KONKRETNY kontakt, tam będzie w opcjach.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 7. Data: 2013-03-28 21:21:02
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 28 marca 2013 16:43:16 UTC+1 użytkownik ALEX Alpha MR napisał:

    > Jest. Wejdź w KONKRETNY kontakt, tam będzie w opcjach.

    Nadal nie ma takiej opcji. Jak bym umiał to bym zrobił printscrena