  • 21. Data: 2013-03-27 10:22:07
    Temat: Re: Obudowa iPhone`a
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:kiu9so$b28$1@node2.news.atman.pl...
    > $heikh el $hah nabazgrał(a):

    > Nie zawsze http://www.goldandco.co.uk ale z drugiej strony HGW kto to
    > kupuje.

    Szejkowie. Ale prawdziwi, a nie spedaleni wonnabe $heikh-łóhóje.

  • 22. Data: 2013-03-27 10:23:04
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Trybun nabazgrał(a):

    > Znowu pierdolisz bez podania faktów .. najpierw sprawdź statystyki
    > awaryjności a potem udzielaj rad "dobry wuju"

    Podasz inne niz te, ktore wyzej ja podalem?

  • 23. Data: 2013-03-27 11:05:26
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-03-27 09:16, Chris pisze:
    > $heikh el $hah nabazgrał(a):

    > Nie zawsze http://www.goldandco.co.uk ale z drugiej strony HGW kto to
    > kupuje.

    Ale że co? Chciałbyś to nosić na szyi na złotym łańcuchu?
    Dla normalnego faceta jedyną biżuterią mogą być: obrączka/sygnet,
    zegarek i spinki do mankietów/krawata.
    Telefon jako biżuteria? To mógł wymyślić tylko ten debil, Ghost.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 24. Data: 2013-03-27 11:37:01
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-26 18:56, frank drebin pisze:
    > No wiesz, fascynacja to niekoniecznie zauroczenie czymś lepszym - oni
    > po prostu czują się kimś lepszym z faktu że maja coś innego niż wszyscy..
    > imho nie chodzi o "manie" czegoś innego niż wszyscy tylko o czysty
    > snobizm cenowy.
    > Mówisz "iphone" i każdy wie, że drogo (jak na Bolandię) a powiesz
    > "Samsung" i to nie brzmi drogo a sama seria "galaxy" jest szeroka
    > cenowo. I jak tu się lansować na bogato?

    No, na czymś musi się opierać zachowania snobów, jednak nie zawsze to
    musi być wysoka cena tego czym szpanują.

    ;-)

  • 25. Data: 2013-03-27 11:38:30
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-27 00:35, Rabbit McCroolick pisze:
> [...]
    > silników TDCI itp. Druga była jeszcze bardziej niezawodna (bardziej
    > klasyczna konstrukcja), gdybym nie rozwalił nocą miski olejowej na fatalnej
    > drodze, to jeździłby nią nadal. Dla mnie to był samochód idealny. Podczas
    > eksploatacji na dystansie ok. 90 kkm wymieniłem jedynie przednie wahacze no
    > i na począku wariator ale nowy do końca ekspoatacji nie klekotał i działał
    > jak należy. Obecnie niestety nie jeżdżę Alfą, ale jeśli znajdę jakiś fajny,
    > niezjechany i niespartaczony egzemplarz 146 1,8 czy 2.0 TS, to sobie z miłą

    Osobiście nigdy nie byłem właścicielem żadnej Alfy, moje pierwsze auto
    to Ford Mustang, i tak przez ponad 20lat pozostawałem wierny tej marce.
    Dopiero teraz, przed dwoma laty zmieniłem Mustanga na Opla Vectrę, to
    tak nawiasem. A wracając do Alfy - mam zafascynowanego (i zaślepionego)
    tą marką znajomego. I nigdy nie zapomnę nocy w lesie kiedy pojechaliśmy
    na ryby jego nowiutką 146ką a ona po prostu nie chciała zapalić i już..
    Żeby nie było że to odosobniony przypadek - wiele razy musiałem go wozić
    swoim autem, bo jego stało w serwisie... Wcześniej miał 33jkę, i jeszcze
    większe kłopoty. Teraz ma 156tkę, no i tu jest już wyraźnie lepiej, nie
    to że dobrze, ale w stosunku do tego co było to naprawdę niezłe auto.

    > O tak zadzierałem nosa, gdy moja kompaktowa 146 bez problemu osiągała 206
    > km/h, jak moja lekka 33 zwinnie śmigała po zakrętach, to musiało irytować
    > niektórych właścieli "porządnych" samochów jedynie słusznej niemieckiej
    > produkcji...

    A ja tak czasem myślałem że łączycie się w bólu nad tym co posiadacie,
    taka wspólnota nieszczęśliwych posiadaczy... ;-)

  • 26. Data: 2013-03-27 11:39:15
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-27 08:45, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):

    > Znowu pierdolisz bez podania faktów .. najpierw sprawdź statystyki
    > awaryjności a potem udzielaj rad "dobry wuju"

    Jakaś irracjonalna złość przesłania Ci obiektywizm w tej sprawie. Fakty
    nie z medialnych statystyk, a wypróbowane na własnej skórze - jest to
    awaryjne auto, które potrafi zawieść w najmniej spodziewanym momencie.
    Druga sprawa - o jakich "radach" piszesz? Nikt przecież nie zwracał się
    do mnie o opinię w tej sprawie.. A gdyby się zwrócił, to co do
    szczególiku opiszę mu swoje osobiste doświadczenia gdy miałem do
    czynienia z tym autem.

  • 27. Data: 2013-03-27 12:19:49
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

> [...]
    > mnie o opinię w tej sprawie.. A gdyby się zwrócił, to co do szczególiku
    > opiszę mu swoje osobiste doświadczenia gdy miałem do czynienia z tym

    Rozumiem że jako JEDEN człowiek mający alfę reprezentujesz cały rynek
    światowy tej marki ... brawo za inteligencję.

  • 28. Data: 2013-03-27 13:26:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "$heikh el $hah" <s...@g...com> wrote in message

> [...]
    > i spinki do mankietów/krawata.
    > Telefon jako biżuteria? To mógł wymyślić tylko ten debil, Ghost.

    Widzę że tradycjonalista się znalazł... ;-)
    Kto Ci wmówił że "normalne" jest noszenie jakichś sygnetów w 2013 roku?

  • 29. Data: 2013-03-27 14:32:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Chris wrote:
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > Nie każdy nosi telefon zamknięty w szczelnej torebce a komunikuje się
    > tylko przez zestaw BT :)

    każdy świadomy iphonista odnosi sie do iphona z należnym obiektowi kultu
    szacunkiem.

  • 30. Data: 2013-03-27 22:32:47
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

> [...]
    >to odosobniony przypadek - wiele razy musiałem go wozić swoim autem, bo

    Cóż, są ludzie, którzy stalową kulkę potrafią zepsuć. Jesteś pewien, że
    samochody innych marek w rękach Twojego kolegi zachowywałyby się bardziej
    niezawodnie?

    > Wcześniej miał 33jkę, i jeszcze większe kłopoty.

    Jakie?

    > Teraz ma 156tkę, no i tu jest już wyraźnie lepiej,

    Widać w końcu czegoś się o eksploatacji samochodów nauczył, lub w końcu
    kupił niezajechany egzemplarz.

    > A ja tak czasem myślałem że łączycie się w bólu nad tym co posiadacie,
    > taka wspólnota nieszczęśliwych posiadaczy... ;-)

    Ja w trakcie swojej przygody z Alfami z nikim łączyć się w bólu łączyć nie
    musiałem, może po prostu mam bardziej ogarniętych znajomych i z reguły nie
    bazuję na obiegowych opiniach, czy zasłyszanych mądrościach ludowych.