  • 11. Data: 2013-03-26 20:03:53
    Temat: Re: Obudowa iPhone`a
    Od: W <w...@w...pl>

    Maciej Bebenek wystukał, co następuje:

    > Też miałem podobną opinię - wyobraź sobie. Ale od paru miesięcy używam
    > Nexusa 4 i... zmieniłem ;-)

    Hm, ja praktycznie od pojawienia się w polsce Galaxy Nexus używam właśnie
    tegoż i pomimo upływu czasu (prawie póltorej roku) wciąż mnie to drażni i
    dużo 'przyjemniejszy' w odbiorze był poprzednik - i780 ;)

  • 12. Data: 2013-03-27 00:14:26
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    > Mówisz "iphone" i każdy wie, że drogo (jak na Bolandię) a powiesz
    > "Samsung"
    > i to nie brzmi drogo a sama seria "galaxy" jest szeroka cenowo. I jak tu
    > się lansować na bogato?

    Samsung Galaxy 3 jest cenowo porownywalny (model LTE) z iPhone5 - Galaxy 4
    bedzie pewnie drozszy.
    Ja osobiscie preferuje androida wiec wybor mam prosty:) Ostatnio chodzi za
    mna HTC One lub Xperia Z.
    iPhone u mnie przegrywa wlasnie systemem operacyjnym. Android jest bardziej
    flexible a przede wszystkim otwarty, telefony androida czy tablety, latwe do
    rootowania. No i naturalnie mnogosc oferty, IOS to iPhone i koniec.
    To jest moja opina o iPhone i reszcie. Zswlaszcza, ze dla mnie cena nie jest
    czyms zaporowym.

    > mam bliską rodzinę która ma zajoba na AR i mają razem 4 sztuki i nie
    > potwierdzam tej awaryjności a tłuką sporo kilometrów.
    > a to akurat najszczersza prawda i to w wydaniu maximum :)

    Alfa Romeo? Moze jakies 30 lat wstecz to bylo cos, ale dzis? Nie....
    Alfy byly czyms prestizowym czy raczej poprawnie mowiac "posh" w latgach
    80-siatych, teraz to raczej niezbyt popularny pojazd.

  • 13. Data: 2013-03-27 00:35:24
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości

    > Podobnie jest z miłośnikami aut marki Alfa Romeo, sa to jedne z
    > najbardziej awaryjnych samochodów,

    Doprawdy? A ile miałeś Alf w życiu? Obstawiam, że żadną. Za to powtarzasz
    wyświechtane legendy Urbana. Posadałem dwie: 33 mk. III z 1991 (boxer 1,3
    VL - dwa gaźniki) i 146 (1,8 TS) z 1997 pierwszą przejechałem 120 kkm bez
    większych awarii, rdzy do momentu sprzedaży w 2006 r. ani grama! Zobacz jak
    wyglądają Fordy, Mazdy i VW mające 6 - 9 lat... ile kosztują naprawy
    silników TDCI itp. Druga była jeszcze bardziej niezawodna (bardziej
    klasyczna konstrukcja), gdybym nie rozwalił nocą miski olejowej na fatalnej
    drodze, to jeździłby nią nadal. Dla mnie to był samochód idealny. Podczas
    eksploatacji na dystansie ok. 90 kkm wymieniłem jedynie przednie wahacze no
    i na począku wariator ale nowy do końca ekspoatacji nie klekotał i działał
    jak należy. Obecnie niestety nie jeżdżę Alfą, ale jeśli znajdę jakiś fajny,
    niezjechany i niespartaczony egzemplarz 146 1,8 czy 2.0 TS, to sobie z miłą
    chęcią kupię.

    > ale to wcale nie przeszkadza właścicielom zadzierać nosa..;-)

    O tak zadzierałem nosa, gdy moja kompaktowa 146 bez problemu osiągała 206
    km/h, jak moja lekka 33 zwinnie śmigała po zakrętach, to musiało irytować
    niektórych właścieli "porządnych" samochów jedynie słusznej niemieckiej
    produkcji...

  • 14. Data: 2013-03-27 05:29:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message
    > I to wszystko po miesiącu wygląda jak kupa, jak się poobdziera.

    Nie wygląda jak kupa - wygląda jak nowy... bez jednej ryski.

  • 15. Data: 2013-03-27 07:35:31
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    W <w...@w...pl> wrote:

    > A ja nie... jestem pewnie dziwny, ale wolę zwykłą, plastikową obudowę
    > (byleby nie trzeszczała) - niestety metalizowane obudowy są dla mnie
    > strasznie nieprzyjemne w dotyku.. i zawsze są zimniejsze (podobnież jak
    > szklane ekrany)

    Fakt. Gdy rano siegam po iPada i opieram go sobie na brzuchu, dosc chlodno
    mysle o nieboszczyku Jobsie.

  • 16. Data: 2013-03-27 08:23:23
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > większych awarii, rdzy do momentu sprzedaży w 2006 r. ani grama! Zobacz
    > jak wyglądają Fordy, Mazdy i VW mające 6 - 9 lat... ile kosztują naprawy

    Mowisz 2006, masz 2005
    http://www.forum.alfaholicy.org/forum_ogolne_o_alfa_
    romeo/787-ranking_niezawodnosci.html
    Poszukaj np. Mazde, reszte z wymienionych rowniez mozesz.

  • 17. Data: 2013-03-27 08:45:51
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

    > Podobnie jest z miłośnikami aut marki Alfa Romeo, sa to jedne z
    > najbardziej awaryjnych samochodów, ale to wcale nie przeszkadza
    > właścicielom zadzierać nosa..;-)

    Znowu pierdolisz bez podania faktów .. najpierw sprawdź statystyki
    awaryjności a potem udzielaj rad "dobry wuju"

  • 18. Data: 2013-03-27 08:47:12
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message
    > Nie wygląda jak kupa - wygląda jak nowy... bez jednej ryski.

    Nie każdy nosi telefon zamknięty w szczelnej torebce a komunikuje się tylko
    przez zestaw BT :)

  • 19. Data: 2013-03-27 09:02:14
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-03-26 18:15, Ghost pisze:
    > A telefon po prostu moze byc forma bizuterii, tyle.

    Może dla geja.

    --

  • 20. Data: 2013-03-27 09:16:24
    Od: "Chris" <c...@s...pl>