  • 1. Data: 2011-05-20 06:20:18
    Temat: Obudowa dysku SATA 3,5" z USB i eSATA.
    Od: "Marcin G." <s...@p...onet.pl>

    Szukam obudowy do dysku 3,5" SATA, najlepiej żeby oprócz USB miała też
    eSATA. Warto się w ogóle bić o eSATA, jest dużo szybciej niż na USB 2.0?
    Dobrze żeby obudowa nie była droga. Jaką byście polecili?
    Znalazłem takie dwie:
    http://allegro.pl/bk298b-aluminiowa-obudowa-dysku-3-
    5-e-sata-i1607712329.html
    http://allegro.pl/vk298b-obudowa-dysku-3-5-e-sata-st
    ojak-i1608997629.html

    Poza symbolem nie wiem czym się więcej różnią. Cena nie najgorsza. Warto
    zakupić?

    Marcin

  • 2. Data: 2011-05-20 06:56:40
    Temat: Re: Obudowa dysku SATA 3,5" z USB i eSATA.
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-05-20 08:20, Marcin G. wrote:
    > Szukam obudowy do dysku 3,5" SATA, najlepiej ?eby opr?cz USB mia?a te?
    > eSATA. Warto si? w og?le bi? o eSATA, jest du?o szybciej ni? na USB 2.0?

    eSATA osiąga max. transfery jakie daje dysk, dla lepszych np od 150 do
    100MB/s, gdzie USB2.0 daje max ~30MB/s

    Generalny problem z eSATA to zasilanie, ale w przypadku obudowy 3.5"
    masz zasilacz, alternatywą jest USB3.0. Stosowną wydajnośc porównywalną
    z max. przepustowością dysku otrzymasz tylko wtedy gdy w komputerze
    będziesz miał interfejs USB3.0. IMHO warto dokupic.

  • 3. Data: 2011-05-20 19:40:51
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin G." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ojak-i1608997629.html

    > Poza symbolem nie wiem czym się więcej różnią. Cena nie najgorsza. Warto

    Ja mam bezproblemowo Wellanda. Ale dałem około 150 w sklepie.

    Feromon