  • Data: 2012-03-12 00:17:41
    Temat: Re: Obudowa domofonu
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Zapytaj w firmie Roger. Mają własne systemy kontroli dostępu, np.:

    http://www.roger.pl/index.php/pl/produkty/kontrola-d
    ostepu/system-racs/zaawansowane-kontrolery-dostepu/5
    3-pr602lcd-kontroler-dostepu.html

    A także oferują usługi produkcji urządzeń na zamówienie:
    http://www.roger.pl/index.php/pl/uslugi/uslugowy-mon
    taz-elektroniczny.html

    Powinni więc być otwarci na sprzedaż podzespołów z własnych wyrobów.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba