  • 1. Data: 2011-03-03 18:10:11
    Temat: Obudowa do szyny DIN
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    No właśnie. Nie chodzi o obudowa *mocowaną* na szynę DIN tylko o obudowę
    *do* urzadzeń na szynę DIN. Taką sporą puszke zamykającą *całość*.

    Interesuje mnie coś co:

    a) jest *raczej* metalowe, ostatecznie solidny plastik

    b) projektowane pod mocowanie do urzadzenia a nie do sciany

    c) zamykane na kluczyk

    d) z mozliwością zainstalowania paru gniazd żeby obwody wypowadzić
    elegancko na zewnątrz

    e) mieszczace przynajmniej kilka urzadzeń o wielkości wyłacznika
    różnicowopradowego.

    f) mające mające na jakieś dodatkowe ficzery typu male autotrafo itp.

    Google zeznaje głównie o obudowach *na* din. A ja potrzebuje opakowania
    na kilka małych urzadzeń do automatyki. Gdzie moge znaleźc jakiś wybór?

  • 2. Data: 2011-03-03 18:15:58
    Temat: Re: Obudowa do szyny DIN
    Od: Antykler <t...@s...com>

> [...]
    >
    > Google zeznaje głównie o obudowach *na* din. A ja potrzebuje opakowania
    > na kilka małych urzadzeń do automatyki. Gdzie moge znaleźc jakiś wybór?

    Obudow na szyne din jest setki a sa tez uchwyty ktore sa mocowaniem na
    szyne i mozna do nich przykrecic obudowe.

  • 3. Data: 2011-03-03 18:18:37
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-03-03 19:15, Antykler wrote:
    > Obudow na szyne din jest setki a sa tez uchwyty ktore sa mocowaniem na
    > szyne i mozna do nich przykrecic obudowe.

    Większość jest jednak elektryczna na ścianę. Nie mam gdzie i jak
    estetycznie wstawić złącz (a złacza musza być jawne, bo będa
    rozłączane). Ideałem była by obudowa która w jednej częsci ma
    przezroczyte drzwi na klucz a w drugiej płaski panej do montowania
    gniazd. I nie była tandetna.

  • 4. Data: 2011-03-03 18:18:50
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 03 Mar 2011 19:10:11 +0100, Sebastian Biały
    <h...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    >Google zeznaje głównie o obudowach *na* din. A ja potrzebuje opakowania
    >na kilka małych urzadzeń do automatyki. Gdzie moge znaleźc jakiś wybór?

    Albo cię nierozumiem albo tu jest jakiś haczyk. Czemu nie użyjesz
    jakiejkolwiek szafy instalacyjnej/rozdzielnicy? Do płyty zamontujesz
    szyny TS jak chcesz, do tego resztę niezbędnego osprzętu, do szafy i
    jest tak jak chcesz.
    Zobacz n.p. tu: http://www.zpas.pl/index.php?idx=oferta&idl=1&sid=0
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 5. Data: 2011-03-03 18:23:43
    Od: Antykler <t...@s...com>

> [...]
    > rozłączane). Ideałem była by obudowa która w jednej częsci ma
    > przezroczyte drzwi na klucz a w drugiej płaski panej do montowania

    Kradex, maszczyk, lumel z tym ze ten ostatni to ceny kosmos

  • 6. Data: 2011-03-03 18:24:51
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-03-03 19:18, Grzegorz Krukowski wrote:
> [...]
    > jakiejkolwiek szafy instalacyjnej/rozdzielnicy? Do płyty zamontujesz
    > szyny TS jak chcesz, do tego resztę niezbędnego osprzętu, do szafy i

    Dlatego:

    Ponadto ma być to możliwie małe. To docelowo element składowy maszyny.

    Wszystkie szafy jakie widuje nie mają "przedniego panela" gdzie mogę
    powpinać gniazda na stałe. W pierwszej kolejności wolałbym gniazda na
    froncie.

  • 7. Data: 2011-03-03 18:26:00
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 03 Mar 2011 19:24:51 +0100, Sebastian Biały
    <h...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    >Wszystkie szafy jakie widuje nie mają "przedniego panela" gdzie mogę
    >powpinać gniazda na stałe. W pierwszej kolejności wolałbym gniazda na
    O jakich gniazdach mówisz?
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 8. Data: 2011-03-03 18:38:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 03 Mar 2011 19:10:11 +0100, Sebastian Biały wrote:
    >No właśnie. Nie chodzi o obudowa *mocowaną* na szynę DIN tylko o obudowę
    >*do* urzadzeń na szynę DIN. Taką sporą puszke zamykającą *całość*.

    Z szyna DIN w srodku ?

    To szukasz szafki/skrzynki elekktrycznej, rozdzielni itp.
    Patrzyles np w TIM ?

    >Interesuje mnie coś co:
    >a) jest *raczej* metalowe, ostatecznie solidny plastik
    >b) projektowane pod mocowanie do urzadzenia a nie do sciany

    Gorzej ale skrzynka jest skrzynka.

    >d) z mozliwością zainstalowania paru gniazd żeby obwody wypowadzić
    >elegancko na zewnątrz

    A widziales rozdzielice na budowach ?
    http://allegro.pl/rozdzielnica-budowlana-rbs-1a-kpl-
    wyposazona-i1477074695.html

    J.

  • 9. Data: 2011-03-03 19:02:24
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-03-03 19:26, Grzegorz Krukowski wrote:
    > O jakich gniazdach mówisz?

    Jakichkolwiek. Na przykład takie:

    http://tinyurl.com/69ee8s5

  • 10. Data: 2011-03-03 19:10:35
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-03-03 19:38, J.F. wrote:
    > Z szyna DIN w srodku ?

    Tak.

    > To szukasz szafki/skrzynki elekktrycznej, rozdzielni itp.
    > Patrzyles np w TIM ?

    Przeglądalem wiele stron. Ale cieżko się tego szuka. Znajdują mi się
    głównie rozdzielnie elektryczne.

    > A widziales rozdzielice na budowach ?

    W pierwszej kolejności. Sprawiają wrażenie tandety ;) No i gniazda u
    mnie to są gniazda sygnałowe a nie siła.