  • 21. Data: 2011-03-04 13:01:38
    Temat: Re: Obudowa do szyny DIN
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-03 20:10, Grzegorz Krukowski pisze:

    > Człowieku! Dobry człowieku. Kup wycinarkę do otworów (nawet ręczną) i
    > nie grzesz więcej. Otwór wytniesz gdzie chcesz i jaki chcesz. Nawet w
    > drzwiczkach. Do tego niektóre obudowy mają odejmowalne niektóre
    > ścianki dla ułatwienia tego zadania.

    On chyba chciałby żeby część przedniej ścianki nie była drzwiczkami czy
    pokrywą. Nie chce gniazd w drzwiczkach ani w bocznych ściankach.
    Były chyba takie z ABSu z przezroczystymi pokrywami bodajże w DISTRELEC.

    MD

  • 22. Data: 2011-03-04 13:03:34
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-03 20:55, Robbo pisze:
> [...]
    > dodatkowe (np. 300zł od sztuki za wyfrezowanie szczeliny na gniazda przy
    > małych ilościach zamawianych) podziękowałem. Znalazłem firmę, która robi
    > obudowy na zamówienie. Za prototyp zapłaciłem 300zł (bardzo ładnie
    > wykonana, polakierowana i co najważniejsze, taka jak chciałem). Za
    > produkcję seryjną będę płacił ok 120zł brutto przy zamówieniu 10 sztuk.
    > Niełatwo znaleźć standardową obudowę metalową w takiej cenie. A tu mam
    > obudowę taką, jak narysowałem i porządnie zrobioną. W środku będę miał
    > wgrzane kołeczki na płytkę i na wyświetlacz.

    Jakie IP? Może daj namiar i fotki?

    MD

  • 23. Data: 2011-03-04 13:05:06
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-04 13:10, Michał Smolnik pisze:

    > Bopla Bocard (plastik), ewentualnie Euromas Aluminium (tutaj nie ma
    > kluczyka, ale za to solidne metalowe wykonanie). W obu tych obudowach są
    > słupki przygotowane do przykręcenia szyny TS35 lub TS15. Taką szynę
    > gotowa można sobie też zamówić, ale w niemieckich cenach...

    A co, zwykłej z hurtowni elektrycznej nie da się zamontować?

    MD

  • 24. Data: 2011-03-04 13:42:48
    Od: "Robbo" <y...@m...com>

    > Witam,
    > możeszpodać namiary na firmę?

    Kiedyś do takich jednych moich sterowników zamawiałem obudowy u takich
    panów, którzy mają warsztacik koło Politechniki Warszawskiej. Robili raczej
    tanio, ale to przypominało kowalstwo artystyczne -- nie trzymali za bardzo
    wymiarów, krzywo zaginali blachę. Tragicznie nie było, ale idealnie też nie.

    Tę obudowę ze zdjęcia robiłem w Warszawie w firmie Sesmil przy ul. Obozowej
    16. Malowanie proszkowe już Sesmil sami załatwiali i to już było w cenie.
    Nie mają oni obrabiarek CNC, ale możliwości jednak mają spore (mają stołowe
    wycinarki, gilotyny, prasy itp). Moją obudowę zrobili OK. Pokazywali obudowy
    robione
    dla innych i też były zrobione poprawnie. Za jakieś dwa tygodnie planuję się
    udać zrobić serię kilkunastu sztuk obudów. Umówiłem się, że dam im trochę
    komponentów (płytkę z wlutowanymi gniazdami, wyświetlacz), żeby mogli
    dokładnie wszystko dopasować. Tak jak pisałem, za prototyp zapłaciłem 300 zł
    brutto, za serię 10 sztuk zapłacę (dokładnie jeszcze nie wiem, bo dojdą
    kołki w środku) ok. 110-120 zł brutto od sztuki.

    R.

  • 25. Data: 2011-03-04 13:49:14
    Od: Michał Smolnik <m...@f...pl>

    W dniu 04.03.2011 14:05, Mario pisze:

    > A co, zwykłej z hurtowni elektrycznej nie da się zamontować?

    Da się, ale jak ktoś nie chce się bawić w obróbkę skrawaniem, to może
    sobie zapłacić.

    Pozdrawiam,
    Michał