    From: "Robbo" <y...@m...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Obudowa do szyny DIN
    Date: Thu, 3 Mar 2011 20:55:46 +0100

    Nie wnikając w Twoje konkretnie potrzeby, ostatnio przerabiałem temat doboru
    obudowy do mojego urządzenia. Szukałem w internecie, byłem w firmie, która
    się zajmuje sprzedażą obudów i nawet ma pokój tzw. "wzorcownię". Praktycznie
    nic mi nie pasowało gabarytowo i kształtem. Urządzenie ma ok 20cm na 11cm na
    14cm. Usłyszawszy ceny oraz koszty dodatkowe (np. 300zł od sztuki za
    wyfrezowanie szczeliny na gniazda przy małych ilościach zamawianych)
    podziękowałem. Znalazłem firmę, która robi obudowy na zamówienie. Za
    prototyp zapłaciłem 300zł (bardzo ładnie wykonana, polakierowana i co
    najważniejsze, taka jak chciałem). Za produkcję seryjną będę płacił ok 120zł
    brutto przy zamówieniu 10 sztuk. Niełatwo znaleźć standardową obudowę
    metalową w takiej cenie. A tu mam obudowę taką, jak narysowałem i porządnie
    zrobioną. W środku będę miał wgrzane kołeczki na płytkę i na wyświetlacz.

    Robbo