  • Data: 2011-03-04 13:42:48
    Temat: Re: Obudowa do szyny DIN
    Od: "Robbo" <y...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    > możeszpodać namiary na firmę?

    Kiedyś do takich jednych moich sterowników zamawiałem obudowy u takich
    panów, którzy mają warsztacik koło Politechniki Warszawskiej. Robili raczej
    tanio, ale to przypominało kowalstwo artystyczne -- nie trzymali za bardzo
    wymiarów, krzywo zaginali blachę. Tragicznie nie było, ale idealnie też nie.

    Tę obudowę ze zdjęcia robiłem w Warszawie w firmie Sesmil przy ul. Obozowej
    16. Malowanie proszkowe już Sesmil sami załatwiali i to już było w cenie.
    Nie mają oni obrabiarek CNC, ale możliwości jednak mają spore (mają stołowe
    wycinarki, gilotyny, prasy itp). Moją obudowę zrobili OK. Pokazywali obudowy
    robione
    dla innych i też były zrobione poprawnie. Za jakieś dwa tygodnie planuję się
    udać zrobić serię kilkunastu sztuk obudów. Umówiłem się, że dam im trochę
    komponentów (płytkę z wlutowanymi gniazdami, wyświetlacz), żeby mogli
    dokładnie wszystko dopasować. Tak jak pisałem, za prototyp zapłaciłem 300 zł
    brutto, za serię 10 sztuk zapłacę (dokładnie jeszcze nie wiem, bo dojdą
    kołki w środku) ok. 110-120 zł brutto od sztuki.

    R.