  • Data: 2012-11-20 01:06:10
    Temat: Re: Obrona pracy inżynierskiej
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z pewnoscia Ci to humoru nie poprawi, ale niestety "inz" sie liczy, a
    > wiedza, czy doswiadczenie niekoniecznie. W firmie, w ktorej pracowalem i
    > pracowalo mi sie w miare dobrze przez ladnych pare lat, szefowa
    > postanowila wprowadzic ISO 9000costam. Pracowalem jako serwisant, ale

    Cóż, zapewne generalne opinie trudno wyciągać.
    Dzisiaj sam już sobie szefuję, i jeśli mam rozmawiać z jakimś kandydatem
    do pracy, to oczywiście zawartość CV ma znaczenie, ale
    zdecydowanie ważniejsze, przynajmniej dla mnie, jest czy osobnik coś
    umie i co. A to się daje zweryfikować bardzo prosto "proszę zaproponować
    rozwiązanie tego lub owego, przy takich a takich założeniach".

    Od razu widać, czy ktoś wie o co chodzi, czy nie. Krótka piłka, jak to
    się mówi.

    Żaden dyplom nie pomoże, jak delikwent jest głąbem. Ale być może
    ma to większe znaczenie w jakimś koncernie, choć i tam zapewne sam
    papier nie wystarcza. No, chyba że się zatrudnia pana inżyniera
    do podłączania żarówki do prądu, wtedy wiadomo, że każdy pacan (prawie)
    się nada...