-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier.
Date: Wed, 14 Apr 2010 18:28:00 +0000 (UTC)
Organization: Bractwo Bronkowe
Lines: 25
Message-ID: <s...@d...wkurw.org>
References: <hq4ctu$rtc$1@news.onet.pl> <hq4iur$i7u$1@inews.gazeta.pl>
<s...@d...wkurw.org> <hq4q7o$2ad$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: net133-138.4web.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1271269680 24613 194.63.133.138 (14 Apr 2010 18:28:00 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Apr 2010 18:28:00 +0000 (UTC)
X-FAQbot-Ignore: yes
X-Mielonka: m...@l...wkurw.org n...@l...wkurw.org
l...@l...wkurw.org
User-Agent: slrn/0.9.8.1 (OpenBSD)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2272694
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 14 Apr 2010 18:24:20 +0200, Michał <m...@o...pl>
wrote:
> Progresja, na początku jest komfort
Tak, tak. Zazwyczaj w tych progresywnych sprężynach następuje
szybkie zblokowanie gęściej ustawionych zwojów (już w zakresie
napięcia wstępnego) i sprężyna pracuje głównie twardą częścią.
Tak naprawdę najczęściej ta miękka część sprężyny progresywnej
spełnia rolę helpera z zawieszeń sportowych.
> Amortyzator też musi mieć inne tłumienie dlatego musi być bardzo drogi.
>
> http://www.allegro.pl/item999373869_vw_golf_iv_4_mot
ion_amortyzatory_przod_bilstein_b8.html
Akurat w Bilsteinie płacisz jeszcze za inne rzeczy. Poza tym 860
za parkę kolumn to nie jest jakiś straszny koszt. Drogi to jest
Ohlins, Rieger, AVO, Spax...
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.04.10 20:32 Robert Rędziak
- 14.04.10 22:59 Marek Józefowski
- 15.04.10 00:43 Tomasz Pyra
- 15.04.10 00:57 Filip KK
- 16.04.10 13:30 .Peeter
- 18.04.10 22:28 Wlodzimierz Zabotynski
- 19.04.10 08:05 Wlodzimierz Zabotynski
- 20.04.10 09:53 Wlodzimierz Zabotynski
- 21.04.10 04:14 Wlodzimierz Zabotynski
Najnowsze wątki z tej grupy
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- 2025-02-05 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-02-05 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-05 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-05 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-02-05 Warszawa => Specjalista DevOps <=
- 2025-02-05 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer (Quality Assurance) <=
- 2025-02-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-02-05 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"