-
1. Data: 2010-06-20 13:44:52
Temat: Obniżone podwozie. Pytania.
Od: Endriu <a...@g...com>
Zastanawiam się nad kupnem samochodu VW golf IV 1998r. W samochodzie
owym jest "obnożone podwozie". Jak to się realizuje ?. Przespawowywuje
się jakoś elementy trzymające wahacze, czy jak. Czy później nie będzie
problemów z dokupieniem części przy wymianie amortyzatorów, sprężyn i
innych elementó podwozia ?.
Jak to się realizuje, i czy warto wejść w taki samochód, może mi ktos
podpowiedzieć ?.
--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/
-
2. Data: 2010-06-20 15:01:03
Temat: Re: Obniżone podwozie. Pytania.
Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>
Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
news:2379fd97-353c-4095-a3bb-9befdbb31fc6@j4g2000yqh
.googlegroups.com...
Zastanawiam się nad kupnem samochodu VW golf IV 1998r. W samochodzie
owym jest "obnożone podwozie". Jak to się realizuje ?. Przespawowywuje
się jakoś elementy trzymające wahacze, czy jak. Czy później nie będzie
problemów z dokupieniem części przy wymianie amortyzatorów, sprężyn i
innych elementó podwozia ?.
Jak to się realizuje, i czy warto wejść w taki samochód, może mi ktos
podpowiedzieć ?.
--
Zwykle montuje sie inne sprezyny i amortyzatory odpowiednie do tego.
Pytanie czy to tuning czy samochod jest fabrycznie obnizony. Jak fabrycznie
to jest prawdopodobienstwo kupna wszystkiego jako czesci zamienne, a jak
tuning to juz cholera wie jakiego producenta sa podzespoly i o jakich
parametrach.
PZDr
Adam
-
3. Data: 2010-06-20 15:09:29
Temat: Re: Obniżone podwozie. Pytania.
Od: Filip KK <n...@n...pl>
W dniu 2010-06-20 13:44, Endriu pisze:
> Zastanawiam się nad kupnem samochodu VW golf IV 1998r. W samochodzie
> owym jest "obnożone podwozie". Jak to się realizuje ?. Przespawowywuje
> się jakoś elementy trzymające wahacze, czy jak. Czy później nie będzie
> problemów z dokupieniem części przy wymianie amortyzatorów, sprężyn i
> innych elementó podwozia ?.
>
> Jak to się realizuje, i czy warto wejść w taki samochód, może mi ktos
> podpowiedzieć ?.
>
Jak to nie jest wersja GTI, to odpuść sobie.
-
4. Data: 2010-06-20 15:21:21
Temat: Re: Obniżone podwozie. Pytania.
Od: DoQ <p...@g...com>
Filip KK pisze:
> Jak to nie jest wersja GTI, to odpuść sobie.
Akurat Golf IV GTI to niezla lipa na tle innych "GTI" :)
Pozdrawiam
Pawel
-
5. Data: 2010-06-20 15:34:47
Temat: Re: Obniżone podwozie. Pytania.
Od: Filip KK <n...@n...pl>
W dniu 2010-06-20 15:21, DoQ pisze:
> Akurat Golf IV GTI to niezla lipa na tle innych "GTI" :)
>
Czemu tak sądzisz?
-
6. Data: 2010-06-20 15:36:45
Temat: Re: Obniżone podwozie. Pytania.
Od: DoQ <p...@g...com>
Filip KK pisze:
>> Akurat Golf IV GTI to niezla lipa na tle innych "GTI" :)
> Czemu tak sądzisz?
Slaby silnik 1,8T, slabe zawieszenie, slabe hamulce.
Zupelnie nijaki.
Pozdrawiam
Pawle
-
7. Data: 2010-06-20 15:41:13
Temat: Re: Obniżone podwozie. Pytania.
Od: Filip KK <n...@n...pl>
W dniu 2010-06-20 15:36, DoQ pisze:
> Filip KK pisze:
>
>>> Akurat Golf IV GTI to niezla lipa na tle innych "GTI" :)
>> Czemu tak sądzisz?
>
> Slaby silnik 1,8T, slabe zawieszenie, slabe hamulce.
> Zupelnie nijaki.
>
Golfy GTI nie wychodziły tylko z silnikami 1.8T ...
Co znaczy "słabe zawieszenie, słabe hamulce" ?
O gustach nie dyskutujmy..
-
8. Data: 2010-06-20 15:49:36
Temat: Re: Obniżone podwozie. Pytania.
Od: DoQ <p...@g...com>
Filip KK pisze:
> Golfy GTI nie wychodziły tylko z silnikami 1.8T ...
R32 nie zaliczam do "GTI"
> Co znaczy "słabe zawieszenie, słabe hamulce" ?
Sztywna belka z tylu? Zaden rarytas.
> O gustach nie dyskutujmy..
No nie. Ale na tle Golfow I,II,III GTI 16v czwórka wypada jak ocieżały
klocek z tym 1.8T również dumnie zwanym GTI. Dlatego IMHO jest nijaki,
zadnego wrazenia na mnie nie zrobil.
Pozdrawiam
Pawel
-
9. Data: 2010-06-20 16:02:40
Temat: Re: Obniżone podwozie. Pytania.
Od: Filip KK <n...@n...pl>
W dniu 2010-06-20 15:49, DoQ pisze:
>> Golfy GTI nie wychodziły tylko z silnikami 1.8T ...
>
> R32 nie zaliczam do "GTI"
>
>> Co znaczy "słabe zawieszenie, słabe hamulce" ?
>
> Sztywna belka z tylu? Zaden rarytas.
>
Więc sztywna belka eliminuje całkiem ciekawie zestrojone zawieszenie w
tym cywilnym aucie? To że jest podsterowne pomijam, nie oczekuję niczego
więcej od przednionapędówki.
>> O gustach nie dyskutujmy..
>
> No nie. Ale na tle Golfow I,II,III GTI 16v czwórka wypada jak ocieżały
> klocek z tym 1.8T również dumnie zwanym GTI. Dlatego IMHO jest nijaki,
> zadnego wrazenia na mnie nie zrobil.
>
To prawda, 180 koni nie robi wrażenia na tak ciężkim aucie. Ale wsiądź
do Golfa IV GTI TDI (np. z jednostką napędową o mocy 150 koni i
pojemnością 1.9), to już ładnie potrafi wcisnąć w fotelik Recaro.
A jeśli chcesz sportowe osiągi, wsiadaj do R32. Uważam, że to świetna
alternatywa, że koncern VW podzielił ten samochód na 3 odmiany, słabe
wersje z różnymi silnikami "dla wszystkich", bogatą wersję GTI "dla
ludu" i wersję sport "dla wymagających".
Pozdrawiam
Filip
-
10. Data: 2010-06-20 16:08:12
Temat: Re: Obniżone podwozie. Pytania.
Od: DoQ <p...@g...com>
Filip KK pisze:
> Więc sztywna belka eliminuje całkiem ciekawie zestrojone zawieszenie w
> tym cywilnym aucie? To że jest podsterowne pomijam, nie oczekuję niczego
> więcej od przednionapędówki.
Chocbys ekstremalnie twardo zestroil to i tak zawsze czuje tylna belke,
po prostu nie lubie tego typu rozwiazania. Niestety w VAG byla ona
totalnie prymitywna.
> A jeśli chcesz sportowe osiągi, wsiadaj do R32. Uważam, że to świetna
> alternatywa, że koncern VW podzielił ten samochód na 3 odmiany, słabe
> wersje z różnymi silnikami "dla wszystkich", bogatą wersję GTI "dla
> ludu" i wersję sport "dla wymagających".
R32 to inna para kaloszy. Ale jak ktos ma wybierac to zwykly Golf IV
(np. 2.0) tez bedzie spelnial swoje zadanie, a GTI jest imho
przereklamowany.
Pozdrawiam
Pawel