eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyObniżone podwozie. Pytania.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 17

  • 1. Data: 2010-06-20 13:44:52
    Temat: Obniżone podwozie. Pytania.
    Od: Endriu <a...@g...com>

    Zastanawiam się nad kupnem samochodu VW golf IV 1998r. W samochodzie
    owym jest "obnożone podwozie". Jak to się realizuje ?. Przespawowywuje
    się jakoś elementy trzymające wahacze, czy jak. Czy później nie będzie
    problemów z dokupieniem części przy wymianie amortyzatorów, sprężyn i
    innych elementó podwozia ?.

    Jak to się realizuje, i czy warto wejść w taki samochód, może mi ktos
    podpowiedzieć ?.

    --
    Pozdrawiam
    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/


  • 2. Data: 2010-06-20 15:01:03
    Temat: Re: Obniżone podwozie. Pytania.
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>


    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:2379fd97-353c-4095-a3bb-9befdbb31fc6@j4g2000yqh
    .googlegroups.com...
    Zastanawiam się nad kupnem samochodu VW golf IV 1998r. W samochodzie
    owym jest "obnożone podwozie". Jak to się realizuje ?. Przespawowywuje
    się jakoś elementy trzymające wahacze, czy jak. Czy później nie będzie
    problemów z dokupieniem części przy wymianie amortyzatorów, sprężyn i
    innych elementó podwozia ?.

    Jak to się realizuje, i czy warto wejść w taki samochód, może mi ktos
    podpowiedzieć ?.

    --

    Zwykle montuje sie inne sprezyny i amortyzatory odpowiednie do tego.
    Pytanie czy to tuning czy samochod jest fabrycznie obnizony. Jak fabrycznie
    to jest prawdopodobienstwo kupna wszystkiego jako czesci zamienne, a jak
    tuning to juz cholera wie jakiego producenta sa podzespoly i o jakich
    parametrach.

    PZDr
    Adam


  • 3. Data: 2010-06-20 15:09:29
    Temat: Re: Obniżone podwozie. Pytania.
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-06-20 13:44, Endriu pisze:
    > Zastanawiam się nad kupnem samochodu VW golf IV 1998r. W samochodzie
    > owym jest "obnożone podwozie". Jak to się realizuje ?. Przespawowywuje
    > się jakoś elementy trzymające wahacze, czy jak. Czy później nie będzie
    > problemów z dokupieniem części przy wymianie amortyzatorów, sprężyn i
    > innych elementó podwozia ?.
    >
    > Jak to się realizuje, i czy warto wejść w taki samochód, może mi ktos
    > podpowiedzieć ?.
    >
    Jak to nie jest wersja GTI, to odpuść sobie.


  • 4. Data: 2010-06-20 15:21:21
    Temat: Re: Obniżone podwozie. Pytania.
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Filip KK pisze:

    > Jak to nie jest wersja GTI, to odpuść sobie.

    Akurat Golf IV GTI to niezla lipa na tle innych "GTI" :)


    Pozdrawiam
    Pawel


  • 5. Data: 2010-06-20 15:34:47
    Temat: Re: Obniżone podwozie. Pytania.
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-06-20 15:21, DoQ pisze:

    > Akurat Golf IV GTI to niezla lipa na tle innych "GTI" :)
    >
    Czemu tak sądzisz?


  • 6. Data: 2010-06-20 15:36:45
    Temat: Re: Obniżone podwozie. Pytania.
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Filip KK pisze:

    >> Akurat Golf IV GTI to niezla lipa na tle innych "GTI" :)
    > Czemu tak sądzisz?

    Slaby silnik 1,8T, slabe zawieszenie, slabe hamulce.
    Zupelnie nijaki.


    Pozdrawiam
    Pawle


  • 7. Data: 2010-06-20 15:41:13
    Temat: Re: Obniżone podwozie. Pytania.
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-06-20 15:36, DoQ pisze:
    > Filip KK pisze:
    >
    >>> Akurat Golf IV GTI to niezla lipa na tle innych "GTI" :)
    >> Czemu tak sądzisz?
    >
    > Slaby silnik 1,8T, slabe zawieszenie, slabe hamulce.
    > Zupelnie nijaki.
    >
    Golfy GTI nie wychodziły tylko z silnikami 1.8T ...

    Co znaczy "słabe zawieszenie, słabe hamulce" ?

    O gustach nie dyskutujmy..


  • 8. Data: 2010-06-20 15:49:36
    Temat: Re: Obniżone podwozie. Pytania.
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Filip KK pisze:
    > Golfy GTI nie wychodziły tylko z silnikami 1.8T ...

    R32 nie zaliczam do "GTI"

    > Co znaczy "słabe zawieszenie, słabe hamulce" ?

    Sztywna belka z tylu? Zaden rarytas.

    > O gustach nie dyskutujmy..

    No nie. Ale na tle Golfow I,II,III GTI 16v czwórka wypada jak ocieżały
    klocek z tym 1.8T również dumnie zwanym GTI. Dlatego IMHO jest nijaki,
    zadnego wrazenia na mnie nie zrobil.


    Pozdrawiam
    Pawel


  • 9. Data: 2010-06-20 16:02:40
    Temat: Re: Obniżone podwozie. Pytania.
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-06-20 15:49, DoQ pisze:

    >> Golfy GTI nie wychodziły tylko z silnikami 1.8T ...
    >
    > R32 nie zaliczam do "GTI"
    >
    >> Co znaczy "słabe zawieszenie, słabe hamulce" ?
    >
    > Sztywna belka z tylu? Zaden rarytas.
    >
    Więc sztywna belka eliminuje całkiem ciekawie zestrojone zawieszenie w
    tym cywilnym aucie? To że jest podsterowne pomijam, nie oczekuję niczego
    więcej od przednionapędówki.

    >> O gustach nie dyskutujmy..
    >
    > No nie. Ale na tle Golfow I,II,III GTI 16v czwórka wypada jak ocieżały
    > klocek z tym 1.8T również dumnie zwanym GTI. Dlatego IMHO jest nijaki,
    > zadnego wrazenia na mnie nie zrobil.
    >
    To prawda, 180 koni nie robi wrażenia na tak ciężkim aucie. Ale wsiądź
    do Golfa IV GTI TDI (np. z jednostką napędową o mocy 150 koni i
    pojemnością 1.9), to już ładnie potrafi wcisnąć w fotelik Recaro.
    A jeśli chcesz sportowe osiągi, wsiadaj do R32. Uważam, że to świetna
    alternatywa, że koncern VW podzielił ten samochód na 3 odmiany, słabe
    wersje z różnymi silnikami "dla wszystkich", bogatą wersję GTI "dla
    ludu" i wersję sport "dla wymagających".

    Pozdrawiam
    Filip


  • 10. Data: 2010-06-20 16:08:12
    Temat: Re: Obniżone podwozie. Pytania.
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Filip KK pisze:

    > Więc sztywna belka eliminuje całkiem ciekawie zestrojone zawieszenie w
    > tym cywilnym aucie? To że jest podsterowne pomijam, nie oczekuję niczego
    > więcej od przednionapędówki.

    Chocbys ekstremalnie twardo zestroil to i tak zawsze czuje tylna belke,
    po prostu nie lubie tego typu rozwiazania. Niestety w VAG byla ona
    totalnie prymitywna.
    > A jeśli chcesz sportowe osiągi, wsiadaj do R32. Uważam, że to świetna
    > alternatywa, że koncern VW podzielił ten samochód na 3 odmiany, słabe
    > wersje z różnymi silnikami "dla wszystkich", bogatą wersję GTI "dla
    > ludu" i wersję sport "dla wymagających".

    R32 to inna para kaloszy. Ale jak ktos ma wybierac to zwykly Golf IV
    (np. 2.0) tez bedzie spelnial swoje zadanie, a GTI jest imho
    przereklamowany.


    Pozdrawiam
    Pawel

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: