eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyObmyślają ustawe.....to się uśmiałem, a piesi chyba mniej..... › Re: Obmyślają ustawe.....to się uśmiałem, a piesi chyba mniej.....
  • Data: 2019-12-12 09:29:21
    Temat: Re: Obmyślają ustawe.....to się uśmiałem, a piesi chyba mniej.....
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-12-11 o 17:00, r...@o...pl pisze:

    > Wina cywilizacji oraz wożenia dzieci w więźniarkach do i ze szkoły. Ssaki od
    > urodzenia naśladują rodziców - dziecko zachowa nawyki wyuczone w przedszkolu
    > pod warunkiem, że zobaczy takie same u rodziców, ale ich nie widzi, bo nawet
    > nie ma okazji, lub widzi coś zupełnie sprzecznego, więc zamyka się w swoim
    > świecie.

    A wystarczy z dzieckiem raz na jakiś cza pójść na spacer, poprzechodzić
    parę razy przez skrzyżowanie. Niech dziecko uczy się tak, jak najlepiej
    umie, przez naśladowanie.
    No ale jak to? Chodzić? 2km pieszo, nie samochodem?
    Może się to komuś nie spodoba, ale to rodzic jest dla dziecka
    największym autorytetem, nie pani w szkole czy przedszkolu. Jak rodzic
    uważa, że jego rola w nauczaniu dziecka skończyła sie w momencie, gdy na
    kilka godzin oddaje dziecko w opiekę innej osoby, to jest w dużym błędzie.

    > Przeciętny uczeń szkoły powie w końcu tak: "skoro starzy mają mnie w
    > dupie, to ja ich, ich świat i ich naukę też mam w dupie - sami swoich zasad nie
    > potrafią przestrzegać, więc niech się walą".

    Tu akurat nic nie zrobisz, każdy nastolatek, czy teraz, czy 30 lat temu
    miał w dupie słowa rodziców, taki okres buntu. Ważne żeby go przetrwać,
    a nie zginąć na przejściu dla pieszych.

    --
    viktorius