eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyObmyślają ustawe.....to się uśmiałem, a piesi chyba mniej..... › Re: Obmyślają ustawe.....to się uśmiałem, a piesi chyba mniej.....
  • Data: 2019-12-11 17:00:34
    Temat: Re: Obmyślają ustawe.....to się uśmiałem, a piesi chyba mniej.....
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 11 grudnia 2019 16:08:41 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > I braku zainteresowania tematem przez rodziców. Przecież jakiś mają. Co
    > więcej pewnie część tu się udziela.

    Wina cywilizacji oraz wożenia dzieci w więźniarkach do i ze szkoły. Ssaki od
    urodzenia naśladują rodziców - dziecko zachowa nawyki wyuczone w przedszkolu
    pod warunkiem, że zobaczy takie same u rodziców, ale ich nie widzi, bo nawet
    nie ma okazji, lub widzi coś zupełnie sprzecznego, więc zamyka się w swoim
    świecie.

    Przeciętny uczeń szkoły powie w końcu tak: "skoro starzy mają mnie w
    dupie, to ja ich, ich świat i ich naukę też mam w dupie - sami swoich zasad nie
    potrafią przestrzegać, więc niech się walą".

    Hmmm... choć na chwilę dyskusja zaczyna zahaczać o coś innego niż absurdalne
    grzebanie w gównie - a gówno będzie większe i bardziej śmierdzące, bo nikt nie
    widzieć swojego, więc każdy rozgrzebuje cudze.

    Pozdr-
    -Rowerex