eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyObmyślają ustawe.....to się uśmiałem, a piesi chyba mniej..... › Re: Obmyślają ustawe.....to się uśmiałem, a piesi chyba mniej.....
  • Data: 2019-12-12 09:52:27
    Temat: Re: Obmyślają ustawe.....to się uśmiałem, a piesi chyba mniej.....
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, December 11, 2019 at 11:02:58 AM UTC+1, ąćęłńóśźż wrote:
    > Jak dziecko ma patrzeć w lewo przez stojące na prawym pasie przed zebrą auto i
    widzieć, że morderca napierdala lewym pasem (bywa, że
    > pod prąd)??

    Tylko do czego prowadza te durne europrzepisy... siedze sobie wlasnie w Egipcie,
    piesi przechodza gdzie chca, po jednym pasie na wilopasmowkach ustepujac
    pierwszenstwa samochodom i wypadku jeszcze nie widzialem (ani zadnej stluczki)
    Tuz po wyjsciu z hotelu mamy 2x 3 pasy, ruch mniej niz sredni, pasy, przed nimi prog
    zwalniajacy, przejsc sie da od reki, ale ;) pewnie sporo ludzi z Eu lazlo jak krowy,
    to postawili ciecia ze swiecacym znakiem STOP (jak u nas przy szkolach) i bez jego
    asysty nie wolno przechodzic ;)
    Jak idziemy z przeciwnej strony niz on stoi, to krzyczy, zeby czekac, stosujemy sie,
    bo pewnie jak ktos mu przejdzie sam, to go z pracy wy...wala :(