eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyObmyślają ustawe.....to się uśmiałem, a piesi chyba mniej..... › Re: Obmyślają ustawe.....to się uśmiałem, a piesi chyba mniej.....
  • Data: 2019-12-13 12:36:30
    Temat: Re: Obmyślają ustawe.....to się uśmiałem, a piesi chyba mniej.....
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem zaskoczony jednak, że aż 23% ofiar śmiertelnych na drogach to motocykliści
    (wliczając skuterzystów), no ale pewnie Azja robi
    statystyki.
    22% to piesi.
    5% to rowerzyści (znów pewnie trochę Azji).
    Czyli "wrażliwi użytkownicy dróg".
    "Tylko" 31% to kierowcy i pasażerowie samochodów.
    Kiedyś zbroja, dziś blacha.
    W sumie mogliby wyodrębnić autobusy (pewnie Indie by robiły statystyki).
    Może lokomotywy to pozostałe 19% 'unspecified road users'?