eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyObjawy pękniętego bloku lub głowicyRe: Objawy pękniętego bloku lub głowicy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!mx04.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: Andy Niwiński <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Objawy pękniętego bloku lub głowicy
    Date: Wed, 14 Mar 2012 13:02:23 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 19
    Message-ID: <jjq1ck$30i$1@dont-email.me>
    References: <jjnqni$6hn$1@inews.gazeta.pl>
    <4f5f73cc$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    <jjns8d$afg$1@inews.gazeta.pl> <jjntb5$9uo$1@dont-email.me>
    <jjnv39$r96$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: Andy Niwiński <a...@i...pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 14 Mar 2012 12:02:29 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx04.eternal-september.org; posting-host="saSWeKHibaEEZM7mq0trig";
    logging-data="3090";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19QzHeGnDdgc7o6tGi4Zkcs"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.1.7600.16807
    In-Reply-To: <jjnv39$r96$1@inews.gazeta.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
    Cancel-Lock: sha1:zXStdNApyk0ok+somCC7fUW6vxM=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2438934
    [ ukryj nagłówki ]


    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:jjnv39$r96$1@inews.gazeta.pl...
    > On 2012-03-13 17:41, Andy Niwiński wrote:
    >> Bo będzie tylko gorzej, jak nie masz pękniętej głowicy, to będziesz
    >> miał, jak tak dalej będziesz jeździł.
    >
    > A swoją droga dlaczego z powodu dziury w uszczelce miała by pękać głowica?
    >
    Bo "przeciekające" miejsce powoduje z powodu "chłodzenia" w niewłaściwym
    miejscu niezaplanowane naprężenia.


    A przeciek na zewnątrz to się ustala talkiem. Wymyty silnik dobrze osusza
    się sprężonym powietrzem. Następnie pudruje talkiem (może być również puder
    do niemowlęcych dupek) i przejeżdza kilka kilometrów. Nie zalecam gazowania
    na warsztacie, bo nawet przy wysokich obrotach nie zawsze "na stojaka"
    będzie ciekło jak pod obciążeniem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: