eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyObjawy pękniętego bloku lub głowicyRe: Objawy pękniętego bloku lub głowicy
  • Data: 2012-03-15 22:15:05
    Temat: Re: Objawy pękniętego bloku lub głowicy
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik wrote:
    > W dniu 2012-03-15 15:12, Marek Dyjor pisze:
    >> Użytkownik wrote:
    >>> Blok: odstaw na dluzej nieodpalone - naleci tyle wody, ze rozrusznik
    >>> nie da rady jej scisnac w cylindrze przy rozruchu - pol obrotu i sie
    >>> "zdlawi" i przygasna lampki. To z doswiadczenia w ducato.
    >>
    >> trzeba spuszczać ciśnienie z układu chłodzenia po jeździe do czasu
    >> naprawy.
    >
    > u mnie nie bylo co spuszczac. tyle wody nalecialo do cylindra, ze
    > nawet obrotu nie chcial zrobic. po spuszczeniu calej zawartosci wraz
    > z olejem bylo juz OK ;)

    Jak jedziesz to ci spaliny wywala do płynu i robi sie ciśnienie...

    jak zaparkujesz trzeba odkręcić korek na zbiorniku płynu chłodzącego
    (powoli) i upuścić ciśnienie tak aby płynu nie wciskało do cylindra.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: