eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyObjawy pękniętego bloku lub głowicyRe: Objawy pękniętego bloku lub głowicy
  • Data: 2012-03-15 23:13:22
    Temat: Re: Objawy pękniętego bloku lub głowicy
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-03-15 22:15, Marek Dyjor pisze:
    > Użytkownik wrote:
    >> W dniu 2012-03-15 15:12, Marek Dyjor pisze:
    >>> Użytkownik wrote:
    >>>> Blok: odstaw na dluzej nieodpalone - naleci tyle wody, ze rozrusznik
    >>>> nie da rady jej scisnac w cylindrze przy rozruchu - pol obrotu i sie
    >>>> "zdlawi" i przygasna lampki. To z doswiadczenia w ducato.
    >>>
    >>> trzeba spuszczać ciśnienie z układu chłodzenia po jeździe do czasu
    >>> naprawy.
    >>
    >> u mnie nie bylo co spuszczac. tyle wody nalecialo do cylindra, ze
    >> nawet obrotu nie chcial zrobic. po spuszczeniu calej zawartosci wraz
    >> z olejem bylo juz OK ;)
    >
    > Jak jedziesz to ci spaliny wywala do płynu i robi sie ciśnienie...
    >
    > jak zaparkujesz trzeba odkręcić korek na zbiorniku płynu chłodzącego
    > (powoli) i upuścić ciśnienie tak aby płynu nie wciskało do cylindra.

    tylko ja mialem przypadek, ze samochod stal przez zime, wtedy nastapilo
    pekniecie i woda caly czas sie wlewala o czym nie wiedzialem. po zimie
    bylo juz po zawodach. tylko spuszczenie calosci.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: