    From: trolling tone <a...@a...org>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Obiektywy FD
    Date: Sat, 18 Aug 2012 19:17:13 +0200

    W dniu 2012-08-18 18:50, Waldek Godel pisze:

    > Całe szczęście, że moje stare obiektywy tego nie słyszą. Prakticar 1.8 50
    > podpięty do Canona przejściówką dawał zaskakująco fajne zdjęcia.

    W porównaniu do canonowskiego odpowiednika to nie jest akurat duża
    sztuka. Konstrukcja z tej samej epoki, w początkach systemu EOS
    była to taka marketingowa zaślepka do body.

    > A co do przejściówek - jest wiele, wystarczy przejrzeć ebaya albo
    > dealextreme.

    Przejściówka FD-EOS musi mieć zabudowany skupiający element optyczny,
    inaczej obiektyw nie ostrzy na nieskończoność. Raczej nie polepsza
    to sytuacji.