  • Data: 2009-01-16 13:27:25
    Temat: Re: Obiecalem ze napisze cos o TNK to spelniam obietnice.
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gkq05n$t1h$1@news.onet.pl...

    > Podałem.
    > np. tutaj takie info można znaleźć:
    > http://digi-tv.pl/40685-dvb-t-w-polsce-na-wakacje-20
    09.html

    > A jeśli chcesz szukać dziury w całym i wykłócać się o słówko "większości"
    > to baw się sam, mnie taka piaskownica nie interesuje.

    Przeczytaj to co podesłałeś, przeczytaj uważnie - a piaskownice sam robisz
    bo najpierw wystepujesz wroli eksperta, upierasz się przy sowim a jak ktoś
    ci udowodni że nie masz racji to uciekasz.

    Prawda jest taka, naciagnąłeś fakty a teraz czujesz się oburzony że ktoś ci
    wytknął albo jesteś ekspert albo dupa sam wybierz.