  • Data: 2009-01-16 22:10:18
    Temat: Re: Obiecalem ze napisze cos o TNK to spelniam obietnice.
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał:

    > Cały czas czekam aż podasz jakiś dokument, na swoją podpórkę.

    Dokumentami są posty, w którym napisałeś, że od czerwca (a potem od
    września)
    będzie dvb-k w wiekszości kraju. Nie będzie, a w dostepnych źródłach jest
    mowa o pierwszych nadajnikach i to najwcześniej od... a nie w...

    > Ja na swoją podałem kilka linków, w żadnym z nich nie było tego o czym Ty
    > mówisz.

    Zgadzam się, nie ma tego, o czym pisałeś a o czym ja mówię. O to własnie
    chodzi. W żadnym nie ma nic o tak dużym zasięgu dvb-k już w tym roku.

    > Więc nie brnij dalej w kłamstwo, tylko udowodnij że mówisz prawdę.

    Ja? Ty podawałeś informacje nie mające podstaw.

    Krystian