  • Data: 2009-01-16 14:40:06
    Temat: Re: Obiecalem ze napisze cos o TNK to spelniam obietnice.
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał:

    > Tu masz aktualniejsze - dzień sprzed mojego posta:
    > http://satkurier.pl/news/44834/naziemna-telewizja-cy
    frowa-w-polsce-w-lipcu.html

    > Przeprosisz, czy podasz dowód, iż powszechnie wiadomym było, iż to nie
    > będzie "w większość kraju"?

    Źle zrozumiałeś.
    "_pierwsze_ nadajniki naziemnej telewizji cyfrowej zaczną działać
    najwcześniej za pół roku."
    Zwracam uwagę na słowo "pierwsze"...

    Ale fajnie, że teraz znalazłeś aktualniejsze info niż to kwietniowe ;-)

    Podczas, gdy było już wiadomo (powszechnie ;-), że w wiekszości
    kraju w 2011. Sprawę rozwiązuje artykuł:
    http://satkurier.pl/news/44881/harmonogram-cyfryzacj
    i-w-polsce.html

    Krystian