  • 1. Data: 2013-01-13 20:23:05
    Temat: Obiecałem sobie...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    ...że nie będę więcej pisał o tym co myślę o niektórych działaniach
    moderatorów na elektrodzie...

    Żeby mi potem Gulczas nie wygrażał, itp itd. Jak ktoś słusznie
    powiedział "denerwowanie się, to zemsta na własnym organiźmie za cudzą
    głupotę.?

    No to - nie piszę. A znowuż miałbym co. No to, drogi kolego Gulczas, tak
    się zastanawiam - czy właśnie o to ci chodziło, żeby nam się odechciało
    komentować. Hm ? To jest ten sukces ?

  • 2. Data: 2013-01-13 20:54:31
    Temat: Re: Obiecałem sobie...
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-01-13 20:23, sundayman pisze:
> [...]
    >
    > No to - nie piszę. A znowuż miałbym co. No to, drogi kolego Gulczas, tak
    > się zastanawiam - czy właśnie o to ci chodziło, żeby nam się odechciało

    To już chyba lepiej, żebyś merytorycznie napisał, co i jak
    źle tam zrobili, niż wylewał żale i marudził bez podkładki
    na jakieś osoby:]

    pzdr
    bartekltg

  • 3. Data: 2013-01-14 01:19:20
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > To już chyba lepiej, żebyś merytorycznie napisał, co i jak

    Otóż, rzecz jest mała, drobna i niby mało istotna. Ale bolesna.
    Bolesne jest czytanie wypocin różnych matołów, którzy nie potrafią
    poprawnie sklecić kilku zdań (zapewne z powodu "dysleksji". Za moich
    czasów to się nazywało idiotyzm.).
    Bolesne jest słuchanie polityków, pieprzących trzy po trzy, traktujących
    lud jak bandę debili.
    Bolesne jest zachowanie kretynów za kierownicą, z którymi się spotykamy
    na co dzień. I można sobie tak wyliczać. Ludzka głupota to bolesna
    rzecz. Będąca zresztą przyczyną 90% nieszczęść tego świata.

    I choć człowiek się samo-znieczula na co drobniejsze przejawy tego
    największego problemu ludzkości, to czasem się nie da.
    No główka mnie dziś boli od rana. I wtedy tracę resztki wyrozumiałości.

    Sprawa jest naprawdę mała. I mnie dotyczy słabo niby.
    Ot, jakiś tam user elektrody napisał sobie pytanie, że poszukuje
    jakiegoś tam scalaczka.

    No to, wziąłem sobie, z życzliwości rzadkiej u mnie, rzuciłem okiem w
    tenże internet. Patrzę, i widzę, że ktoś na allegro sprzedaje toto cóś
    po parę zł. (5 dokładnie :).

    Więc napisałem pytającemu następujące 2 zdania;
    "taniej niż tutaj < tu link do aukcji > chyba nie znajdziesz. Aukcja nie
    moja - dla jasności."

    I gitara. Pytacz mi napisał, że coś mu tam nie pasuje, i po sprawie.

    No dobra, ale patrzę sobie - a moja odpowiedź leży sobie już w koszu z
    notatką "Tu nie allegro bis ! oferty wysyłać na pw."

    Jak już wspomniałem, łeb mnie boli cały dzień. Jak się zacząłem
    zastanawiać nad tą akcją moderatora to mnie natychmiast zaczął boleć
    jeszcze bardziej.

    Jakie, kurwa mać - oferty ?? Czy pan moderator jest ślepy ?
    Jak nie wysłałem żadnej oferty, a jedynie życzliwie (co jak wspomniałem,
    jest u mnie rzadkością) podesłałem zainteresowanemu informację.

    Ja nie składam żadnej oferty, kurwa żesz jego mać.

    To w sumie jest nieważne. Pytacz sobie zobaczył, jego sprawa. Mnie to
    zasadniczo mało obchodzi.
    ALE - taki przejaw idiotyzmu jest dla mnie tak samo bolesny, jak posty
    niejakiej Stokrotki. No, żesz kurwa mać (po raz 3-ci), od tego się robi
    niedobrze !

    Niejeden pewnie powie - o co cały ten ambaras ?? Przecież to detal !
    I racja - to jest detal. Taki sam, jak zajeżdżanie komuś drogi i
    hamowanie, bo ktoś nie zjechał z drogi, jak nie mycie rączek po wyjściu
    z kibla, jak przychodzenie śmierdzącym do kina, itp itp.

    Każdy z tych idiotyzmów z osobna, to detal. Drobiazg. Pierdółka.
    Ale razem, to one się składają na ten cały jeb..y kretynizm, który nas
    codziennie kosztuje tyle zdrowia.

    Nas - którzy się myją, nie zajeżdżają, nie bluzgają przez okno itp.
    I my - w tym ja - mamy prawo sobie swobodnie reagować na te przejawy
    bezmyślności, wyśmiewać je, i nazywać rzecz po imieniu.
    Dziś to rzadkie, i wymagające odwagi - nazwać kretyna kretynem.

    A teraz wróćmy sobie do naszej ukochanej elektrody.
    Wielokrotnie tam widuję podobną głupotę - najczęściej zresztą nie mnie
    osobiście to dotyczy.
    Jak już pisałem tu parę razy, jestem na elce od jej początków.
    I w jakiś sposób zależy ( a raczej zależało mi kiedyś) na tym, co się
    tam wyrabia. Jak zapewne wielu innym użytkownikom.
    To się nazywa identyfikacja z grupą, czy jakoś tak...

    No, ale jak wszystkim wiadomo, można na elektrodzie znaleźć wszystko,
    poza demokracją. I od czasu, od kiedy tutaj Gulczas osobiście mi
    zaproponował, żebym się wynosił, skoro mi się nie podoba, przestało mi
    zależeć. Nie wyniosłem się, bo korzystam na tym. I gitara - jak mawia
    klasyk. Zasadniczo, mógłbym powiedzieć, że w dupie mam co się na
    elektrodzie dzieje, albo nie dzieje.

    Ale - skoro mi jakiś debil sprawia ból swoją głupotą, to przynajmniej
    sobie to skomentuję tutaj. Bo na szczęście tutaj obchodzimy się bez
    administratorów i wszelkiej maści mądrali.

    I oby tak zostało. Amen.

  • 4. Data: 2013-01-14 09:33:17
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Jakie, kurwa mać - oferty ?? Czy pan moderator jest ślepy ?

    Niestety tacy ludzie tam są moderatorami. Ale spokojnie, są gorsze miejsca.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 5. Data: 2013-01-14 10:15:17
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl>

    Dzień dobry

    [...]
> [...]
    > bezmyślności, wyśmiewać je, i nazywać rzecz po imieniu.
    > Dziś to rzadkie, i wymagające odwagi - nazwać kretyna kretynem.

    Jeżeli moja opinia może mieć dla Ciebie jakiekolwiek znaczenie, to
    pozwalam sobie na stwierdzenie: tak, masz rację. Zgadzam się z Twoim
    punktem widzenia w całej rozciągłości. Zarówno w kwestii tego
    konkretnego elektrodzianego przypadku, jak i uogólnienia. Niestety,
    OTOMOK :-(

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

  • 6. Data: 2013-01-14 10:15:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    Monday, January 14, 2013, 9:33:17 AM, you wrote:

    > Niestety tacy ludzie tam są moderatorami. Ale spokojnie, są gorsze miejsca.

    Od zawsze na Elektrodzie obowiazuje zakaz linkowania do aukcji:
    3.1.18. Publikowanie informacji do źródeł, które po pewnym czasie
    wygasają (publikowanie odnośników do stron o charakterze krótkotrwałym
    w tym także numerów do aukcji lub ogłoszeń).

    Informacja o tym, że coś _teraz_ jest dostępne na Allegro za miesiąc
    nikomu do niczego już się nie przyda. Stąd wymóg PW i lądowanie w
    koszu. Autor pytania i tak linka do posta dostał, czyli poszkodowany w
    żaden sposób nie jest.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2013-01-14 10:18:46
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-14 09:33, Adam Wysocki pisze:
    > Niestety tacy ludzie tam są moderatorami. Ale spokojnie, są gorsze miejsca.

    Opisanego unikatowego urządzenia ze schematami, dokumentacją pcb,
    wkładem do procesora wraz ze źródłem, a wszystko za darmo też nie
    wrzucisz jeśli... nie dorzucisz zdjęcia. Sklejone kity zasilacza na 7805
    z ładną obudową ceni się tam wyżej :)

    --
    pozdrawia Adam
    /to bardzo intuicyjne, choć mocno zagmatwane/

  • 8. Data: 2013-01-14 10:38:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Janko,

    Monday, January 14, 2013, 10:18:46 AM, you wrote:

    > Opisanego unikatowego urządzenia ze schematami, dokumentacją pcb,
    > wkładem do procesora wraz ze źródłem, a wszystko za darmo też nie
    > wrzucisz jeśli... nie dorzucisz zdjęcia.

    Dotyczy tylko i wyłącznie działu, gdzie za wrzucenie dostaje się 300
    punktów ekstra - "zapomniałeś" dodać. Do działu tematycznego możesz
    wrzucić spokojnie.

    > Sklejone kity zasilacza na 7805 z ładną obudową ceni się tam wyżej
    > :)

    Ale masz na to jakieś wsparcie?

    Uprzedzając: jestem już po całkowitym rozwodzie z Elektrodą. Teraz
    tylko zagladam dla zabawy i po to, żeby co 3 miesiące skorzystać ze
    zgromadzonych punktów.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2013-01-14 10:50:34
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > Ale - skoro mi jakiś debil sprawia ból swoją głupotą, to przynajmniej
    > sobie to skomentuję tutaj. Bo na szczęście tutaj obchodzimy się bez
    > administratorów i wszelkiej maści mądrali.

    I tak byłeś wstrzemięźliwy. Ja bym chyba podrzucił temat jakimś mocnym
    script-kiddies, czy wręcz Anonimowym, hulaj-dusza, piekła nie ma,
    kęsim-kęsim (nie po ludziach)...
    Oferowałem już udostępnienie na swojej maszynie miejsca na konkurencyjny
    serwis, do 10 Mbit wydmuchu, oferta jest aktualna, na dzień-dobry wystarczy.
    MUSI powstać tej wagi konkurencyjny serwis, inaczej... porównując do
    operatorów telekomunikacyjnych, rozmowa będzie kosztować nadal 3 zyla za
    minutę, za granicę 20 zyla, o użycie modemu trzeba będzie pisać 5 podań i
    kleić 10 znaczków skarbowych, a jakość usług będzie...sam w tym pracowałem,
    więc wiem...
    Jak kupiłem pierwszego Simplusa, to była jedna stawka na wszystko - 3
    zyla,bez SMS i zagranicy. Dziś za minutę w prepaid płacę 30 groszy, a jakbym
    chciał, to mógłbym mniej... ale zabiegi do tego potrzebne nie opłacają mi
    się. Z trudem w prepaid wygaduję 5 zyla na kwartał, a i tak limit mi się
    odnawia. A ta sama firma 10 lat temu, jak się przegapiło o dzień
    doladowanie, kasowała konto...
    "Elka" niewątpliwie jest potrzebna, ale nie może istnieć sama na rynku, bo
    się za bardzo rozpasa(ła).

  • 10. Data: 2013-01-14 11:06:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    > Dotyczy tylko i wyłącznie działu, gdzie za wrzucenie dostaje się 300
    > punktów ekstra - "zapomniałeś" dodać.

    Po co mi jakieś durne punkty? Mam ich tyle, że na ściąganie pedeefa
    wystarczy do końca świata - zresztą praktycznie wszystko można znaleźć
    alternatywnie bez punktów. Wszelkiego rodzaju punkciki na forach to
    dziecinada. Portal z takim obrotem ludzi powinien żyć z reklam jak mało
    który.

    >Do działu tematycznego możesz
    > wrzucić spokojnie.

    Jest rzecz ''zrób to sam'' więc wrzucam właśnie tam. Obudowę każdy sobie
    kleci jaką lubi.
    Tak, wiem, ''jest regulamin więc...''

    > Ale masz na to jakieś wsparcie?

    Wystarczy spojrzeć, co jest w jakim dziale. Nie raz ciekawa koncepcja
    stoi gdzieś w zapominalni, a w głównym dziale jakieś wtórne coś tam po
    raz setny.

    > Uprzedzając: jestem już po całkowitym rozwodzie z Elektrodą. Teraz
    > tylko zagladam dla zabawy i po to, żeby co 3 miesiące skorzystać ze
    > zgromadzonych punktów.

    Zamieniasz je na czekoladki? To ja też chętnym :)

    --
    pozdrawia Adam
    /być bohaterem czy być bohaterem Kieślowskiego - oto jest pytanie/