  • 11. Data: 2013-01-14 11:11:12
    Temat: Re: Obiecałem sobie...
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-01-14 10:50, Anerys pisze:

    > Użytkownik "sundayman" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > I tak byłeś wstrzemięźliwy. Ja bym chyba podrzucił temat jakimś mocnym
    > script-kiddies, czy wręcz Anonimowym, hulaj-dusza, piekła nie ma,
    > kęsim-kęsim (nie po ludziach)...
    > Oferowałem już udostępnienie na swojej maszynie miejsca na konkurencyjny
    > serwis, do 10 Mbit wydmuchu, oferta jest aktualna, na dzień-dobry
    > wystarczy. MUSI powstać tej wagi konkurencyjny serwis,

    Pogadaj z identyfikatorem. On ma coś takiego :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 12. Data: 2013-01-14 11:13:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Janko,

    Monday, January 14, 2013, 11:06:22 AM, you wrote:

    > Po co mi jakieś durne punkty? Mam ich tyle, że na ściąganie pedeefa
    > wystarczy do końca świata - zresztą praktycznie wszystko można znaleźć
    > alternatywnie bez punktów. Wszelkiego rodzaju punkciki na forach to
    > dziecinada. Portal z takim obrotem ludzi powinien żyć z reklam jak mało
    > który.

    I tylko dzięki reklamom żyje... A wymóg zdjęcia w obecnych czasach,
    gdy niemal w każdym telefonie masz aparat cyfrowy, jest mało
    upierdliwy.

    > Jest rzecz ''zrób to sam'' więc wrzucam właśnie tam. Obudowę każdy sobie
    > kleci jaką lubi.

    Ale to nie o obuodwę chodzi. By default _wszystkie_ nowe posty w tym
    dziale trafiaja na główną Elektrody. A tam jest potrzebne zdjęcie.

    > Tak, wiem, ''jest regulamin więc...''

    Nalezy go przestrzegać albo dać sobie spokój. Ja sobie dałem spokój.

    > Wystarczy spojrzeć, co jest w jakim dziale. Nie raz ciekawa koncepcja
    > stoi gdzieś w zapominalni, a w głównym dziale jakieś wtórne coś tam po
    > raz setny.

    Ale jednak nie 7805.

    > Zamieniasz je na czekoladki?

    Jakieś gadżety, pendrajwów mam już małą kolkcję, t-shirty z trochę
    lepszej bawełny...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2013-01-14 11:32:01
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    (...)

    > Pogadaj z identyfikatorem. On ma coś takiego :)

    Jak ma, to niech ma, wolny kraj, zakazu nie ma. Ale ja pisałem o poważnym
    serwisie, wiem, o czym piszesz, byłem, widziałem. Powiedzmy, że chodzi mi o
    coś w rodzaju Dody... wróć, Elektrody (*), ale bez jej dziwactw i paranoi.
    Oczywiście, Netykieta na pierwszym planie, ale bez katowskiego topora, bez
    miecza Damoklesa nad głową.
    Parę dni temu oglądałem, zdaje mi się na NGC, odcinek cyklu "Tuż przed
    tragedią", jak firma (Japan Railway West... nie pamiętam dokładnie nazwy),
    swoim postępowaniem wobec ludzi, pracowników znaczy się, doprowadziła
    pośrednio do tragedii. Jako żywo, w lewe oko ukłuła mnie katoda, w drugie
    anoda, czyli, jako żywo, Elektroda... Ten sam potwór, tylko inaczej
    pomalowany i inaczej machający kończynami.

  • 14. Data: 2013-01-14 12:01:00
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    wiadomości news:1121132401$20130114111321@squadack.com...

    > I tylko dzięki reklamom żyje... A wymóg zdjęcia w obecnych czasach,
    > gdy niemal w każdym telefonie masz aparat cyfrowy, jest mało
    > upierdliwy.

    Ile razy mam zgrać zdjęcia z telefonu dostaję białej gorączki.
    Podłączam toto pod USB a tu figa - trzeba gdzieś poszukać i zciągnąć jakiś
    program.
    Ten program jest tak "user-friendly", że od jego zainstalowania przy każdym
    włączeniu komputer raczy mnie okienkiem z sugestią natychmiastowego
    sprawdzenia jakiejś nowej super-hiper funkcji tego durnego oprogramowania i
    muszę klikać żeby się cholera zamknęła (oczywiście nie ma opcji "Nie chcę
    teraz ani nigdy więcej").
    Po tygodniu mam już dość i odinstalowuję to badziewie będąc świadomym, że
    jak następny raz będę musiał jakieś zdjęcia zgrać (za rok, może dwa) to
    procedurę trzeba będzie powtórzyć.

    Potem się dowiedziałem, że ten telefon, co mam go teraz może (w
    przeciwieństwie do poprzedniego) podłączony do USB udawać HDD. Tylko, że ja
    czytałem całą instrukcję do telefonu i tam nie było o tym ani słowa.
    P.G.

  • 15. Data: 2013-01-14 13:07:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Piotr,

    > Ile razy mam zgrać zdjęcia z telefonu dostaję białej gorączki.
    > Podłączam toto pod USB a tu figa - trzeba gdzieś poszukać i zciągnąć jakiś
    > program.

    Masz jakiś dziwny telefon... Czyżby cos spod znaku jabola? ;)

    [...]

    > Potem się dowiedziałem, że ten telefon, co mam go teraz może (w
    > przeciwieństwie do poprzedniego) podłączony do USB udawać HDD. Tylko, że ja
    > czytałem całą instrukcję do telefonu i tam nie było o tym ani słowa.

    A spróbowałeś go po prostu podłączyć do komputera i chwilę poczekać?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2013-01-14 14:56:37
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    wiadomości news:8786797464$20130114130734@squadack.com...

    > Masz jakiś dziwny telefon... Czyżby cos spod znaku jabola? ;)

    Samsung (widzę, bo ma napisane na obudowie), ale jaki, to jak mam pobrać
    tego typu program to zawsze mam problem jaki to jest dokładnie model. Jakby
    nie mogli tego po prostu napisać.

    > [...]
    >
    > A spróbowałeś go po prostu podłączyć do komputera i chwilę poczekać?

    Głowy nie dam (robiłem to kilka miesięcy temu), ale prawie na pewno mi
    napisało, że potrzebny driver włóż CD, albo pozwól Windowsom poszukać.
    Pozwoliłem, poszukały, nie znalazły - musiałem poszukać sam.
    P.G.

  • 17. Data: 2013-01-14 15:19:00
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 14 Jan 2013 10:15:19 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Od zawsze na Elektrodzie obowiazuje zakaz linkowania do aukcji:
    > 3.1.18. Publikowanie informacji do źródeł, które po pewnym czasie
    > wygasają (publikowanie odnośników do stron o charakterze krótkotrwałym
    > w tym także numerów do aukcji lub ogłoszeń).

    To może zmienić ten punkt regulaminu, skoro (pewnie dużo ludzi posługuje
    się linkami do Allegro) jest nieżyciowy...
    Ja bym zmienił w ten sposób, że oprócz linka powinno się podawać tytuł
    aukcji. W takim przypadku, gdy nawet aukcja wygaśnie, to zainteresowany
    będzie wiedział czego szukać. Proste, prawda?

  • 18. Data: 2013-01-14 15:49:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Piotr,

    > Samsung (widzę, bo ma napisane na obudowie), ale jaki, to jak mam pobrać
    > tego typu program to zawsze mam problem jaki to jest dokładnie model. Jakby
    > nie mogli tego po prostu napisać.

    Ależ napisali - pod baterią zapewne masz wszystko.

    > Głowy nie dam (robiłem to kilka miesięcy temu), ale prawie na pewno mi
    > napisało, że potrzebny driver włóż CD, albo pozwól Windowsom poszukać.
    > Pozwoliłem, poszukały, nie znalazły - musiałem poszukać sam.

    W trybie pamięci masowej powinien działać bezpośrednio po podłączeniu
    kabelka USB. Chyba, że masz jakiego Windowsa 8, to może mieć problem,
    bo to driverów pozbawione.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 19. Data: 2013-01-14 16:40:23
    Od: Marek Borowski <m...@...borowski.com>

    On 2013-01-14 10:15, RoMan Mandziejewicz wrote:

> [...]
    > nikomu do niczego już się nie przyda. Stąd wymóg PW i lądowanie w
    > koszu. Autor pytania i tak linka do posta dostał, czyli poszkodowany w

    A nie mozna normalnie tego napisac wlasnie w ten sposob ?
    Zupelnie inacze by brzmialo "z uwagi na link do strony tymczasowej" niz
    "Tu nie allegro bis ! oferty wysyłać na pw." Nie ?

    Pozdrawiam

    Marek

  • 20. Data: 2013-01-14 16:52:55
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > A nie mozna normalnie tego napisac wlasnie w ten sposob ?
    > Zupelnie inacze by brzmialo "z uwagi na link do strony tymczasowej" niz
    > "Tu nie allegro bis ! oferty wysyłać na pw." Nie ?

    Ano właśnie.

    Ja wiem oczywiście, że się niby nie powinno linkować do allegro.
    Tyle - że głupie to jest. To jest typowe, komunistyczne podejście - jest
    "przepis". Nieważne, że to zamiast pomagać, utrudnia. Nieważne, że
    kłóci się to z ideą, dla której powstało.

    Albo - zasady są dla ludzi, albo - ludzie dla zasad.
    Przeginanie pały w dowolną stronę jest szkodliwe i męczące.

    Więc, zdaję sobie sprawę, umieszczając taką odpowiedź, że jakoś tam
    "naruszam" regulamin. Ale - na litość Boga - od tego ludzie mają rozum,
    żeby się nim posługiwać, wszak nie ?

    No i poza wszystkim, całe to rozważanie powyższe i tak jest na wyrost,
    bo nie to było powodem "moderacji". Więc, dupa blada - ktoś tu jest
    głupi. Częściowo na pewno ja - bo trudno mi się wyzbyć naiwnej wiary, że
    i po drugiej stronie monitora ktoś się rozumem posłuży...