  • 91. Data: 2013-01-16 10:36:29
    Temat: Re: Obiecałem sobie...
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    wiadomości news:4108355589$20130115155506@squadack.com...

    > Ale już Ci to pisałem - kupno telefonu bez Androida, umożliwiajacego
    > dzwonienie, SMSowanie i robienie zdjęć jest możliwe bez najmniejszego
    > problemu.

    Próbuję zakończyć to mało elektroniczne i nie na temat odgałęzienie wątku.
    Ja po prostu myślałem, że kupuję normalny telefon, który:
    - ma duży wyświetlacz,
    - ma aparat,
    - ma GPS,
    - jest dotykowy a nie normalny - no trudno to cena za duży wyświetlacz bo na
    tym poprzednim to bez okularów już nic nie mogłem zrobić.
    P.G.

  • 92. Data: 2013-01-16 11:52:31
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > Dopóki dotyczy to osób na równi (jak w Usenecie, gdzie nikt nie ma realnej
    > władzy, żeby kogoś wyprosić z grupy), to nie mam z tym problemu. Ale to
    > pisze moderator, który usuwa komuś posta. Od takich ludzi wymagam kultury,
    > a przede wszystkim dojrzałości. Nie ma nic gorszego niż małpa z brzytwą.

    Rrany, Adam, kiedy idziemy na piwo? Stawiam Ci dużego browara za tę
    wypowiedź! (A zwlaszcza za ostatnie zdanie).
    Może PiotRek da się jeszcze namówić, to byśmy sobie pogadali gdzieś przy
    piweczku?

  • 93. Data: 2013-01-16 12:03:16
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > Wystarczy pme. Tu ludzie są równi. OK, nie mam nic przeciwko moderacji.
    > Moderacja często jest potrzebna. Jeżeli ta moderacja jest mądra, jeżeli

    Moderacja jest bardzo potrzebna! Odsiewa spamerów, wszelkiej maści szczyli,
    "gimnazjalistów", kozaczków, mających parcie na szkło, pierdolących bzdury,
    chamów, itd.

    > jest dyskretna i z zachowaniem zasad kultury. Jeżeli ma to wyglądać tak,

    Gdzieś czytałem, że w knajpie, najlepszy kelner to taki, który towarzystwu
    przy stoliku zapewni pełne wsparcie, jednocześnie nie będąc przez to
    towarzystwo zauważonym. Oczywiście, musi zebrać zamówienie, rozliczyć
    płatność (szczegóły to już może grupa między sobą dopieścić), itp, ale na
    tym się kończy. I jakby kelner margnął klientowi w podobny sposób, jak
    niektórzy (zapewniam - niektórzy, nie wszyscy) modzi, to miałby conajmniej
    nieprzyjemną rozmowę z szefem w pracy. Tak, rzeczywiście, widzę tu pewną
    analogię, między kelnerem, a modem.

    > jak na Elektrodzie, to wolę pme, na którym są idioci różnej maści i nikt
    > nie ma możliwości ich wywalić, ale po prostu im się nie odpisuje, każdy
    > ma swój rozum i swojego KF-a.

    W rzeczy samej. De facto, ja nikogo nie splonkowałem fizycznie, moje ostre
    starcie z RoMan-em nie poskutkowało dopisaniem jego adresu do plonkownicy.
    Ona mi służy do innych celów, acz też związanych z Usenetem i szybko bym
    stracił rachubę, kogo splonkowałem rzeczywiście, a kogo wirtualnie. A tak
    wystarczy zapamiętać kto zacz - pozwala to np. przeczytać co napisał (na
    pewno nie mogę odmówić RoMan-owi ogromnej wiedzy w temacie) i ignorować jego
    posty. Pozwala też błyskawicznie zdjąć plonka na stałe, jak też uchylić go
    na jeden post - według uznania, bez dodatkowego palcowania i klikania myszą
    (BTW. Wiecie, czemu "blądynka" wstała od komputera, poszła do kąta i zrobiła
    dwa razy szpagat?) :))

  • 94. Data: 2013-01-16 18:28:36
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Elektroda tak strasznie trzyma się reguł, regulaminów itd. Sama jednak nawet
    maila nie potrafi wysłać, powiadomienia o odpowiedzi lecą z pustym
    nagłówkiem To: i wpadają do spamu:
    1.9 REPLYTO_WITHOUT_TO_CC REPLYTO_WITHOUT_TO_CC
    3.4 TO_NO_BRKTS_MSFT To: misformatted and supposed Microsoft tool
    Elektroda zbiera też punkty (co za ironia) za brak revDNS.
    1.3 RDNS_NONE Delivered to internal network by a host with no
    rDNS

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 95. Data: 2013-01-16 18:33:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Grzegorz,

> [...]
    > Elektroda zbiera też punkty (co za ironia) za brak revDNS.
    > 1.3 RDNS_NONE Delivered to internal network by a host with no

    Ale napisałeś to gulsonowi?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 96. Data: 2013-01-16 19:09:16
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    wiadomości news:4014022289$20130116100749@squadack.com...

    > Zero władzy. Mnóstwo pracy. Za nic. Wieczne użeranie się z luserami
    > i "kolegami" moderatorami.

    Tak, tak i wielu przypadkach leczenie własnego ego przez administratorów i
    moderatorów. Chamstwo, pomówienia, bezpośrednie i bezpodstawne ciągłe ataki
    na użytkowników. Ciągłe poniżanie, wyśmiewanie i karanie. Dopiero po
    awanturach i skargach do naczelnego oraz udowadnianiu przez kilka dni, że
    się ma rację, naczelny łaskawie raczy wpłynąć na admionistratorów czy
    moderatorów aby raczyli usunąć swoje chamskie i oszczercze wypowiedzi. Sam
    naczelny także nie jest bez winy bo wiele spraw po prostu olewa, bo jest mu
    tak wygodnie i zbywa ludzi. Nawet w sprawach ewidentnych win administratorów
    i moderatorów staje po ich stronie tylko dlatego, że boi się, że na ich
    miejsce nie znajdzie innych, którzy będa pracować dla niego za darmo.
    Dlatego też często te funkcje pełnią osoby zakompleksione, niedojrzałe z
    przerostem aspiracji i manią wyższości.
    Nie ma żadnych kar dla administratorów i moderatorów i to jest największy
    błąd. Administratorzy i moderatorzy mogą wymierzać kary za byle co, nawet na
    podstawie własnych podejrzeń, a użytkownik musi udowodnić, że jest niewinny
    i prosić się o anulowanie.
    Tak więc nie pisz "zero władzy", bo w rzeczywistości to mają jej tam, aż za
    dużo i zbyt często jej nadużywają.
    Oczywiście nie chciałby uogólniać, bo nie wszyscy są tacy.

  • 97. Data: 2013-01-16 23:52:15
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Rozwinęli się koledzy w temacie :)
    Jeśli mogę (na zakończenie chyba) dodać 3 grosze, to powiem tak;

    Nie jest na szczęście tak, że wszyscy (czy tam duża większość)
    moderatorów elektrody to chamy i prostaki.

    W dużej (może i większości) to oni tam robią pożyteczne rzeczy.
    Ale ZA CZĘSTO się widuje (no ja uważam, że często niestety) wpisy
    moderatorów w rodzaju "wstaw przecinek", albo coś równie twórczego.
    Mnie osobiście dotyka to rzadko, bo i rzadko się udzielam, a i przyjąłem
    postawę (g... mnie obchodzi).
    Jednak parę razy miałem już palec nad klawiaturą, żeby napisać coś o
    moderowaniu cudzych postów, bo wołało o pomstę do nieba.

    Mimo to, przyjmuję, że to jest jakiś tam procent (może 5, może 15 - nie
    wiem).

    Ważniejsze, że zgadzam się z tym, co któryś kolega napisał , że
    moderator musi dawać przykład - czyli niestety musi być "święty".
    Lub prawie.

    Użalania się, jaka to ciężka praca, jaka niewdzięczna - to sorki, mijają
    mnie sporym łukiem.
    Jak ktoś nie ma powołania do tej zabawy - to, na litość Boga, się zajmie
    czymś innym. Chyba z łapanki ich nie bierze Gulson.

    Ja osobiście to bym nie chciał tego robić, nawet jakby za to płacili (no
    chyba, że naprawdę DOBRZE by płacili, ale nie sądzę, żeby na takie
    DOBRZE było stać elektrodę, biorąc pod uwagę ilość moderatorów :)

    Czyli - ten kto ma czas, i ochotę, i powołanie od Bozi - niech to robi.
    I nawet - powiem na zakończenie - nie są najgorsze te "wpadki".
    Najgorsze jest to, z czym się wielokrotnie spotkałem, że moderatorzy NIE
    ZNOSZĄ krytyki. Żadnej. Jak ci moderator coś "nawywija", to zamknij ryj
    i ciesz się, że tylko tyle - bo w razie dyskusji na 99% ci "udowodni",
    kto tam rządzi.

    I to - a nie sam fakt "decyzji wątpliwych" jest dla mnie powodem
    uczucia, że na elektrodzie moderacja nie jest taka, jak powinna być,
    ujmując to delikatnie.

    Niestety - jak cię szanuję RoMan za zasługi, tak komentarze w stylu
    "panienki delikatne są" to są akurat dokładnym potwierdzeniem tego, o
    czym piszę.

    Na taką uwagę, można tylko odpowiedzieć - jeśli userzy to są "panienki",
    to znaczy, że elektroda to burdel.

  • 98. Data: 2013-01-17 00:35:09
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał(a):
    > Ale napisałeś to gulsonowi?

    A kto to i czy są jakieś przesłanki, że mnie nie oleje?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 99. Data: 2013-01-17 11:46:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Grzegorz,

    Thursday, January 17, 2013, 12:35:09 AM, you wrote:

    > A kto to

    Jesteś użytkownikiem Elektrody i nie wiesz, kto to gulson?

    > i czy są jakieś przesłanki, że mnie nie oleje?

    Duże.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 100. Data: 2013-01-17 12:03:42
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał(a):
    > Jesteś użytkownikiem Elektrody i nie wiesz, kto to gulson?

    On pisze do każdego, że muszę go znać?

    > Duże.

    Wysłałem wczoraj, na razie cisza.

    --