    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Obiecałem sobie...
    Date: Mon, 14 Jan 2013 01:19:20 +0100

    > To już chyba lepiej, żebyś merytorycznie napisał, co i jak

    Otóż, rzecz jest mała, drobna i niby mało istotna. Ale bolesna.
    Bolesne jest czytanie wypocin różnych matołów, którzy nie potrafią
    poprawnie sklecić kilku zdań (zapewne z powodu "dysleksji". Za moich
    czasów to się nazywało idiotyzm.).
    Bolesne jest słuchanie polityków, pieprzących trzy po trzy, traktujących
    lud jak bandę debili.
    Bolesne jest zachowanie kretynów za kierownicą, z którymi się spotykamy
    na co dzień. I można sobie tak wyliczać. Ludzka głupota to bolesna
    rzecz. Będąca zresztą przyczyną 90% nieszczęść tego świata.

    I choć człowiek się samo-znieczula na co drobniejsze przejawy tego
    największego problemu ludzkości, to czasem się nie da.
    No główka mnie dziś boli od rana. I wtedy tracę resztki wyrozumiałości.

    Sprawa jest naprawdę mała. I mnie dotyczy słabo niby.
    Ot, jakiś tam user elektrody napisał sobie pytanie, że poszukuje
    jakiegoś tam scalaczka.

    No to, wziąłem sobie, z życzliwości rzadkiej u mnie, rzuciłem okiem w
    tenże internet. Patrzę, i widzę, że ktoś na allegro sprzedaje toto cóś
    po parę zł. (5 dokładnie :).

    Więc napisałem pytającemu następujące 2 zdania;
    "taniej niż tutaj < tu link do aukcji > chyba nie znajdziesz. Aukcja nie
    moja - dla jasności."

    I gitara. Pytacz mi napisał, że coś mu tam nie pasuje, i po sprawie.

    No dobra, ale patrzę sobie - a moja odpowiedź leży sobie już w koszu z
    notatką "Tu nie allegro bis ! oferty wysyłać na pw."

    Jak już wspomniałem, łeb mnie boli cały dzień. Jak się zacząłem
    zastanawiać nad tą akcją moderatora to mnie natychmiast zaczął boleć
    jeszcze bardziej.

    Jakie, kurwa mać - oferty ?? Czy pan moderator jest ślepy ?
    Jak nie wysłałem żadnej oferty, a jedynie życzliwie (co jak wspomniałem,
    jest u mnie rzadkością) podesłałem zainteresowanemu informację.

    Ja nie składam żadnej oferty, kurwa żesz jego mać.

    To w sumie jest nieważne. Pytacz sobie zobaczył, jego sprawa. Mnie to
    zasadniczo mało obchodzi.
    ALE - taki przejaw idiotyzmu jest dla mnie tak samo bolesny, jak posty
    niejakiej Stokrotki. No, żesz kurwa mać (po raz 3-ci), od tego się robi
    niedobrze !

    Niejeden pewnie powie - o co cały ten ambaras ?? Przecież to detal !
    I racja - to jest detal. Taki sam, jak zajeżdżanie komuś drogi i
    hamowanie, bo ktoś nie zjechał z drogi, jak nie mycie rączek po wyjściu
    z kibla, jak przychodzenie śmierdzącym do kina, itp itp.

    Każdy z tych idiotyzmów z osobna, to detal. Drobiazg. Pierdółka.
    Ale razem, to one się składają na ten cały jeb..y kretynizm, który nas
    codziennie kosztuje tyle zdrowia.

    Nas - którzy się myją, nie zajeżdżają, nie bluzgają przez okno itp.
    I my - w tym ja - mamy prawo sobie swobodnie reagować na te przejawy
    bezmyślności, wyśmiewać je, i nazywać rzecz po imieniu.
    Dziś to rzadkie, i wymagające odwagi - nazwać kretyna kretynem.

    A teraz wróćmy sobie do naszej ukochanej elektrody.
    Wielokrotnie tam widuję podobną głupotę - najczęściej zresztą nie mnie
    osobiście to dotyczy.
    Jak już pisałem tu parę razy, jestem na elce od jej początków.
    I w jakiś sposób zależy ( a raczej zależało mi kiedyś) na tym, co się
    tam wyrabia. Jak zapewne wielu innym użytkownikom.
    To się nazywa identyfikacja z grupą, czy jakoś tak...

    No, ale jak wszystkim wiadomo, można na elektrodzie znaleźć wszystko,
    poza demokracją. I od czasu, od kiedy tutaj Gulczas osobiście mi
    zaproponował, żebym się wynosił, skoro mi się nie podoba, przestało mi
    zależeć. Nie wyniosłem się, bo korzystam na tym. I gitara - jak mawia
    klasyk. Zasadniczo, mógłbym powiedzieć, że w dupie mam co się na
    elektrodzie dzieje, albo nie dzieje.

    Ale - skoro mi jakiś debil sprawia ból swoją głupotą, to przynajmniej
    sobie to skomentuję tutaj. Bo na szczęście tutaj obchodzimy się bez
    administratorów i wszelkiej maści mądrali.

    I oby tak zostało. Amen.