  • Data: 2013-01-15 00:32:22
    Temat: Re: Obiecałem sobie...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież admin nie wie czy przesyłający link nie jest tak naprawdę
    > sprzedawcą, ani czy pytanie nie było wrzucone z inspiracji tego
    > sprzedawcy.

    Ooo właśnie.
    To może dodam, że chodziło o dawno już nikomu nie potrzebny układ CEMI
    do kalkulatora. Za 5 zł. I nie bez powodu napisałem , że to nie moja
    aukcja, żeby nie było wątpliwości.

    Ale - tak jak piszesz - skoro nie udowodniłem, że jestem złodziejem,
    znaczy , że jestem złodziejem , prawda ?
    Napisałem, że to NIE moja aukcja, ale przecież, może być moja, nie ?

    To jest takie NASZE POLSKIE. Każdy to złodziej, oszust, i prostytutka.
    Brawo.

    Były 2 powody wywalenia odpowiedzi do kosza. Admin wybrał
    > ten, który uznał za istotniejszy dla serwisu ze względu na zagrożenie
    > spamem.

    No, to szkoda, bo imho źle wybrał. Na zasadzie domniemania winy.
    A ja myślałem, że razem z agentem Ziobro<0 to już odeszło. Myliłem się.

    >Twoje intencje nie mają tu znaczenia i nie są powodem żeby
    > robili wyjątek w swoich procedurach.

    No właśnie :) PROCEDURY to jest to, co lubimy najbardziej.
    Nawet jak są durne, nieprawdaż ?