  • Data: 2013-01-15 11:01:34
    Temat: Re: Obiecałem sobie...
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4672381023$20130114174619@squadack.com...

    > Ale jeśli masz w telefonie kartę, to te zdjęcia właśnie na niej są.

    W czasie robienia zdjęć karty w telefonie nie było a on sam ma jakieś GB.

    > Nadal nie wiem, o jakim telefonie mówisz...

    Bo ja też nie wiem ;-).
    Poszukałem - ten ze zdjęciami to Galaxy Pocket,
    Te, złapane na tym, że ciągle coś wysyłają to Galaxy mini 2.

    > Synchronizacja danych - możesz to wyłączyć. Tylko po co?

    Jakich danych? Jedyna dane w moim telefonie to moje kontakty, co komu
    (Google) do nich ?
    Ja tego nie sprawdzałem, ale od brata wiem, że nie udało mu się użyć
    notatnika w telefonie bo najpierw trzeba sobie konto u Googla zrobić.
    Jeszcze za mało pamięci mają te telefony, że muszą się serwerami Googla
    podpierać ;-).

    > Nie ma żadnego skubania - domyslnie transfer danych w roamingu jest
    > wyłączony. Musisz go świadomie włączyć.

    Tego nie wiedziałem. Umowy są tak zawikłane obecnie, że nie umiem (my) dojść
    do zrozumienia wszystkiego.
    Chciałem tu się zagłębić w szczegóły ale udało mi się samoograniczyć ;-)

    > Swoją drogą - jak czytam te narzekania na smartfony - czy ktoś zmusił
    > Cię do kupowania smartfona? .....

    Co dwa lata wybieram według kryterium "prawdopodobnie najfajniejszy za 1zł w
    abonamencie za 35..40zł".
    Argumenty przeciw prostemu z dużymi klawiszami:
    - aparat chcę mieć "na wszelki przypadek",
    - w lesie/na spływie podoba mi się możliwość pokazania na mapce mojej
    pozycji,
    - wartość użytkowa po 2 latach dla młodszych członków rodziny.
    P.G.