  • Data: 2013-01-14 18:02:42
    Temat: Re: Obiecałem sobie...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5...@n...home.net.pl...
    >Jakoś nie przyszło mi do głowy wydłubywać baterię żeby zgrać zdjęcia
    >na PC ;-)
    >Jak po podłączeniu kabelka i zezwoleniu Microsoftowi na poszukanie
    >drivera napisało, że nie znalazł wymyśliłem żeby przegrać na kartę
    >SD. Ale (wtedy na szybko) nie znalazłem możliwości

    OBEX commander drugim najlepszym przyjacielem czlowieka, zaraz po TC.

    Do TC byl jakis plugin do Obexa, ale zle dzialal.

    No chyba ze to jakis telefon na i, i nawet obex na nim nie dziala :-(

    > - jak się wejdzie w galerię zdjęć to po zaznaczeniu o które chodzi i
    > naciśnięciu klawisza lokalnego menu mamy tylko takie możliwości:
    > Wyślij: Bluetooth, Email, Gmail, Wifi Direct, Wiadomości

    polaczyc sie przez wifi i wyslac sobie e-mailem :-)

    >Inne co nas (4 telefony) wkurzało to fakt, że każdy z nich, co kilka
    >godzin, sam z siebie jakieś transfery internetowe robił (jakaś
    >inwigilacja czy co).

    Spyphone. Ciekaw jestem - firmy z wlasnej inicjatywy, czy CIA/FBI
    swietnie za to placa ..

    J.