    Date: Mon, 28 Apr 2014 19:21:54 +0200
    From: Maciek <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Obciążalność prądowa złącza DC 5.5/2.5mm

    Użytkownik rzymo napisał:

    > Gniazdo o takie: http://obrazki.elektroda.pl/1950425300_1398666599.jp

    Gniazdo, gniazdem. Sprawdź jaki masz do dyspozycji wtyk. Identyczne
    wymiary mają z rurką w środku i takie posiadające w tym miejscu
    sprężyste druty, dość pewnie ściskajace bolec gniazdka. Te drugie
    pozwalają na przewodzenie znacznie większego prądu. Ile to jest
    "znacznie", to nie wiem ale przetestowałem na swoim laptopie. Pierwszy
    typ zwyczajnie popłynął, mocno grzejąc gniazdo laptopa. Drugi działa bez
    problemu. Mój pobiera prąd 4,75A.
    Maciek