  • Data: 2014-04-29 22:05:08
    Temat: Re: Obciążalność prądowa złącza DC 5.5/2.5mm
    Od: rzymo <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-04-28 19:21, Maciek wrote:
    > Gniazdo, gniazdem. Sprawdź jaki masz do dyspozycji wtyk. Identyczne
    > wymiary mają z rurką w środku i takie posiadające w tym miejscu
    > sprężyste druty, dość pewnie ściskajace bolec gniazdka. Te drugie
    > pozwalają na przewodzenie znacznie większego prądu.

    Tego jeszcze nie wiem (tzn. jak dokładnie jest zbudowany wtyk).
    Chciałem skorzystać z takiego lub podobnego zasilacza:
    http://www.emko.cz/en/catalog/switching-power-suppli
    es/dc-dc/power-adapter-seasonic-oem-ssa-0901-12-80w-
    12v-h3044
    ( http://tinyurl.com/qjkgblh )
    Producent znany z dobrych zasilaczy, tu twierdzi że z zasilacza można
    pociągnąć ~6.6A (więc i wtyk powinien to znieść), ale jakoś mam
    wątpliwości odnośnie takiego prądu.
    Najpierw wolę więc zapytać ;)

    --
    Krzysiek