  • Data: 2011-02-28 07:23:41
    Temat: Re: OWU AC, no po prostu tragedia
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gacek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ikedg8$5nf$1@news.task.gda.pl...

    > A nie możesz normalnie dorobić kluczyka i zgłosić?

    A jak kupuję używane i nie wiem czy kluczyk jest dorobiony czy nie to może
    powinienem najpierw zbadać kluczyki? Przecież to bez sensu jest. Na moje
    moze byc tak ze jak zawieram umowę to niech sobie robia z moimi kluczykami
    ekspertyzy jakie chcą. I potem jak coś wyjdzie że kluczyk jest inny to maja
    jakiś dowód. Ale nie odwrotnie.