    From: "sofu" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: OTV Sony KV-29FX20K nie uruchamia się
    Date: Sun, 16 Oct 2011 19:19:55 +0200

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1giepripxid5u$.1rqnhrx3jse7e.dlg@40tude.net...
    > Witam
    > Pacjent jak w nagłówku. Tu: http://www.voila.pl/115/u768d/ zbliżony
    > schemat, ale nie to chassis. Nawiasem mówiąc, nie umiem znaleźć na płycie
    > nazwy chassis. Po włączeniu wyłącznikiem sieciowym przez jakieś
    > kilkanaście
    > sek. jest napięcie na kondensatorze filtrującym napięcie zasilania, potem
    > pstryka przekaźnik, napięcie znika a dioda sygnalizująca na frontpanelu TV
    > miga seriami po 4 zgaśnięcia (mignięcia). Ekran się nie rozświetla, czasem
    > daje się słyszeć cichy dźwięk nastawionego kanału. Płytę dokładnie (pod
> [...]

    --------

    Wiele ci nie pomogę ale może cos zasugeruje.
    Chyba mam cos w podobie tego telewizora albo nawet taki sam?
    Otóż miałem tez podobne hocki-klocki. Też coś sie działo z odchylaniem ale w
    poziomie chyba i telewizor się wyłączał.
    Wymontowałem płytę i przejechałem ją lutownicą dokładnie.
    Wszystkie luty jakie miał na płycie głównej a nawet w PK przelutowałem
    tinolem.
    Efekt jest taki, ze gra juz z 5 lat chyba bezawaryjnie. Ja wcześniej też
    nie widziałem zimnych lutów czy pęknietych ścieżek.
    Czasami lubia tez wysychać kondensatory elektrolityczne wiec tym też by się
    trzeba zainteresować.
    Jeśli to by nie pomogło, to juz trzeba by fachowo sprawe potraktować i
    znaleźć uszkodzenie, a tutaj ci nie pomogę.

    pzdr. Janusz