  • Data: 2011-10-16 09:07:34
    Temat: OTV Sony KV-29FX20K nie uruchamia się
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Pacjent jak w nagłówku. Tu: http://www.voila.pl/115/u768d/ zbliżony
    schemat, ale nie to chassis. Nawiasem mówiąc, nie umiem znaleźć na płycie
    nazwy chassis. Po włączeniu wyłącznikiem sieciowym przez jakieś kilkanaście
    sek. jest napięcie na kondensatorze filtrującym napięcie zasilania, potem
    pstryka przekaźnik, napięcie znika a dioda sygnalizująca na frontpanelu TV
    miga seriami po 4 zgaśnięcia (mignięcia). Ekran się nie rozświetla, czasem
    daje się słyszeć cichy dźwięk nastawionego kanału. Płytę dokładnie (pod
    lupą) obejrzałem od spodu i wierzchu, żadnych pękniętych lutów, przypaleń
    czy innych uszkodzeń nie znalazłem. Nic nie dymi ani nie śmierdzi
    spalenizną. Sprawdziłem też stan tranzystora BU2520DX ochylania H, jest OK.
    Trafo wysokiego też jest na oko OK. Wyczytałem że 4 mignięcia to brak
    odchylania V. No i tyle umiałem zrobić a teraz bym prosił o podpowiedź
    gdzie kopać dalej.
    Ten post jest też na Elektrodzie i jakby ktoś miał pomysł to może
    odpowiedzieć tu lub tam.

    --
    Jacek