  • 1. Data: 2016-03-31 09:33:44
    Temat: [OT] życie erotyczne a telefon
    Od: s...@g...com

    Nie miałem co robić więc we wtorek poszedłem do centrum handlowego.
    Z małymi synami do kulkowa żeby ich zmęczyc.

    Usiadlem sobie I zacząłem się rozglądać po centrum.
    A że akurat był wtorek I szkoły nieczynne wiec mnóstwo dzieciaków
    przyszło na KFC lub Maca.

    No I niby coś tam gadają ale paluszki wciąż pracują na smartfonach.

    Jeszcze rozumiem jak towarzystwo jednopłciowe.

    Ale jak jest parka i widać że mają się ku sobie.
    To zamiast ten tego to oni coś tam wtych telefonach klikają.

    Co oni tam robią w tych telefonach że zamiast buzi buzi to wolą fona?

    Stary juz jestem wiec się pytam?

    ps
    żeby nie było
    W moim pokoleniu wkurza mnie to że ktoś mnie zaprasza
    a tam TV idzie non stop.

    Rozumiem 50 cali 10 lat temu ale teraz?

  • 2. Data: 2016-03-31 11:40:52
    Temat: Re: [OT] życie erotyczne a telefon
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]

    >To zamiast ten tego to oni coś tam wtych telefonach klikają.
    >Co oni tam robią w tych telefonach że zamiast buzi buzi to wolą fona?

    a) teraz buzi sie daje przez facebooka,
    b) moze buzi juz bylo w nadmiarze, teraz trzeba odpoczac
    c) co robia ... wszystko. No - moze nie ogladaja swojego konta w
    banku, ale patrza co robia znajomi, umawiaja sie, w gry graja,
    repertuar kin sprawdzaja, kreacje komentuja.
    Bo lektur szkolnych chyba nie czytaja :-)

    >W moim pokoleniu wkurza mnie to że ktoś mnie zaprasza a tam TV idzie
    >non stop.
    >Rozumiem 50 cali 10 lat temu ale teraz?

    A teraz to po prostu idzie papka z ekranu, nikt na to nie zwraca uwagi
    :-)

    J.

  • 3. Data: 2016-03-31 12:57:29
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-03-31 o 11:40, J.F. pisze:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > A teraz to po prostu idzie papka z ekranu, nikt na to nie zwraca uwagi :-)

    Kilka miesięcy temu byłem naprawić system operacyjny w komputerze
    przyjaciółki mojej szwagierki. Szwagierka też poszła - chciała pogadać z
    przyjaciółką.

    Ja siedzę i czyszczę wirusy. Idę do kuchni, gdzie baby się zasiedziały,
    aby o coś spytać. Widzę: w każdym pokoju po drodze włączony TV, a obie
    baby siedzą w przeciwnych rogach kuchni i nawijają z kimś przez telefony :(
    I tak nawijały przez jakieś 2 do 3 godzin, a ze sobą w ogóle :(

    P.S.
    W kuchni też wrzeszczał TV.

    Co za czasy :P

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2016-03-31 14:52:27
    Od: s...@g...com

    > a) teraz buzi sie daje przez facebooka,

    a dzieci jak sie robi?

  • 5. Data: 2016-03-31 15:04:52
    Od: s...@g...com

    > Co za czasy :P

    Gdzieś czytałem że już na tabliczkach klinowych narzekali na młodzież.
    Ale z drugiej strony...
    Jak potrzebujesz żeby rozdzielczość ci w lapku zmienili nie możesz
    iść poprosić tylko mmaila musisz iść napisać.
    (pomijam historie gdzie musi to klepnąć IT w Indiach).
    Jak ludzie sobie dawali radę jak maili nie było???

    Mam znajomego WF uczącego szkole.
    I tak się pytam co słychać.
    Bo syn idzie do szkoły we wrześniu I się troche denerwuje bo narkotyki
    i te sprawy.
    A on mówi że od narkotyków to policja i jak dyr. nie zamiata
    pod dywan to bedzie OK.

    Ale on uważa że jest inny problem.
    Jak zaczynał 15 lat temu to obecne dzieci mają wydolność gospodyń domowych
    z trójką dzieci.
    A jedyne co mają wyćwiczone to kciuki od fona.

    Ale z drugiej strony.
    Kiedyś matka natura żeby wyeliminować najsłabsze osobniki to musiała
    jakiegoś wilka albo bandytów na trakcie postawić.
    A teraz wystarczy internet i od razy dzietność spade.

    Tak myśle że jak by prąd wyłączyli na miesiąc to by
    od razu populacja nam skoczyła w góre

  • 6. Data: 2016-03-31 15:21:18
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    e...@g...com
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > a dzieci jak sie robi?

    Korespondencyjnie, bo to jednak wymaga większych nakładów niż buzi ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2016-03-31 17:01:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-03-31 o 15:04, s...@g...com pisze:

    > Tak myśle że jak by prąd wyłączyli na miesiąc to by
    > od razu populacja nam skoczyła w góre

    Jesteś w błędzie.
    Większość teraz mieszka w blokach.
    Ja wyłączą prąd to poza internetem i telewizją zniknie
    też woda, gaz a w zimie centralne ogrzewanie.
    Nic nie kupisz w sklepie bo kasy też na prąd i internet.
    Po miesiącu jak wróci prąd to zaczną wracać ci którzy mieli
    gdzie uciekać przed tą katastrofą. Pozostałych zaczną
    wywozić do zbiorowych mogił.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2016-03-31 17:12:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jesteś w błędzie.
    >Większość teraz mieszka w blokach.
    >Ja wyłączą prąd to poza internetem i telewizją zniknie
    >też woda, gaz a w zimie centralne ogrzewanie.

    Nie trzeba w bloku - domek, piec na gaz/olej/wegiel ... ale nowoczesny
    i bez pradu nie zadziala.
    Do weglowego moze da sie szufelka nasypac.
    Ale pompa obiegowa moze byc bardzo istotna :-)

    Wode dowioza beczkowozami.
    Moze byc pewien problem w przepompowni sciekow - ale to jeden
    generator zalatwi sprawe, a z braku wody sciekow malo :-)

    >Nic nie kupisz w sklepie bo kasy też na prąd i internet.

    Sklepy to pewnie pierwsze odpala generatory, bo tu o pieniadze chodzi
    :-)

    >Po miesiącu jak wróci prąd to zaczną wracać ci którzy mieli
    >gdzie uciekać przed tą katastrofą. Pozostałych zaczną
    >wywozić do zbiorowych mogił.

    No coz, ja jeszcze pamietam powodz 1997, ale wtedy tylko pol miasta
    zalalo ... fakt, ze wtedy nie bylismy jeszcze uzaleznieni od Internetu
    tak jak dzisiaj.

    J.

  • 9. Data: 2016-03-31 17:30:42
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 3/31/2016 3:33 AM, s...@g...com wrote:
> [...]
    > To zamiast ten tego to oni coś tam wtych telefonach klikają.
    >
    > Co oni tam robią w tych telefonach że zamiast buzi buzi to wolą fona?

    nie martw sie. nadal jest masa niepozadanych ciazy, a tam gdzie aborcja
    albo nawet pigulki tzw. plan B, sa zabronione, takie dziubanie w
    telefony moze byc nawet rzecza pozytywna.
    to jest juz szeroko znany problem i nie sadze, ze warto go sprowadzac
    wylacznie do prokreacji. outsourcing emocji, wprowadzanie osoby/osob
    trzecich, w taki sposob, rozwalil juz nie jeden zwiazek i nie jest to
    jedynie domena malolatow. to samo dzieje sie wsrod starszych i nawet
    tych w podeszlym wieku.
    ale jest tez dobra tego strona, kiedy para potrafi uzywac tych
    technologii do poszerzania wspolnych zainteresowan, inpirowania siebie
    nawzajem. wtedy nie rozni sie to od czytania ksiazki, czy artykulu w
    gazecie i zdawania relacji partnerowi, co sie wlasnie przeczytalo i jest
    zaczynem, do rozmowy. ale jak pisalem, to jest bardzo szerokie zagadnienie.

    > ps
    > żeby nie było
    > W moim pokoleniu wkurza mnie to że ktoś mnie zaprasza
    > a tam TV idzie non stop.
    > Rozumiem 50 cali 10 lat temu ale teraz?

    mnie tez to wkurza. traktuj to jak akwarium. niektorzy ludzie musza byc
    non stop stymulowani, to nalog. <rs>

  • 10. Data: 2016-04-01 12:08:36
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    s...@g...com wrote:
    > Ale on uważa że jest inny problem.
    > Jak zaczynał 15 lat temu to obecne dzieci maja wydolnosć gospodyń
    > domowych z trójka dzieci.
    > A jedyne co maja wyćwiczone to kciuki od fona.
    Bodajze pani minister Mucha powiedziala, ze obecne pokolenie dzieci bedzie
    (jako pierwsze) zylo KROCEJ niz pokolenie ich rodzicow. Ze takie sa
    prognozy, i ze bierze sie to wlasnie z braku ruchu.