  • 11. Data: 2012-05-24 13:48:45
    Temat: Re: [OT] z kompa na tv
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Vituniu" napisał"

    > Ale wiesz, ze takie zaburzenia kompulsywno
    > obsesyjne w zasadzie daja sie leczyc, nie? :)

    W przeciwieństwie do dysleksji, dysgrafii i dysmózgowia.

    JoteR

  • 12. Data: 2012-05-24 14:30:21
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > W przeciwieństwie do dysleksji, dysgrafii i dysmózgowia.

    :)

    Nie zrozum mnie zle. Czytam Cie wystarczajaco dlugo,
    zeby wiedziec, ze jestes... em... jakby to..."spoko kolo"?,
    "wartosciowym czlonkiem spolecznosci"?, inny kolokwializm? :)

    W kazdym razie nalezysz raczej do tej grupowej mniejszosci,
    ktora ma chec i czas by swoja rzetelna wiedza sie tu
    dzielic.

    Tylko nie wiem, czy jestes swiadom, ze masz tik nerwowy...
    Ktokolwiek nieopatrznie uzyje slowa na "A" natychmiast sprawia,
    ze sam usadawiasz sie na tej samej polce co Arnold B, Amanda
    oraz, nie przymierzajac, Animka.

    Krotko mowiac - stanowisz element lokalnego kolorytu. :)

    Nie zeby to bylo zle samo w sobie.

    i tyle mojego OT :)
    pozdrawiam i juz sie zamykam,
    Vituniu.

    PS:
    Wspominalem juz, ze uwielbiam szeoko pojety folklor? :P

  • 13. Data: 2012-05-24 15:13:54
    Od: Marx <a...@g...com>

    Tacy już nawet zostali nazwani
    http://antyweb.pl/rze-gnamy-grammar-nazi/
    Marx

  • 14. Data: 2012-05-24 22:52:03
    Temat: Re: z kompa na tv
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > wlasnie czegos takiego szukam, tyle ze sprawdzonego :)

    Wątpię, byś znalazł, sam nie testując - jest to obecnie wyrób niszowy,
    ponieważ jego podstawowe wykorzystanie - oglądanie wideo z kompa na TV -
    jest obecnie załatwiane przez odtwarzacze multimedialne. Też coraz
    więcej jest sprzętu ze złączami HDMI. Po co on Ci jest potrzebny? Do
    jakiego telewizora?

    Piotr

  • 15. Data: 2012-05-25 07:45:17
    Od: K <...@...c>

    W dniu 24-05-2012 22:52, Uncle Pete pisze:

> [...]
    > jest obecnie załatwiane przez odtwarzacze multimedialne. Też coraz
    > więcej jest sprzętu ze złączami HDMI. Po co on Ci jest potrzebny? Do

    do weeb.tv na tv crt 29", na lcd weeb.tv wyglada padacznie

  • 16. Data: 2012-05-25 10:23:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JoteR" 4fbe12ab$0$1297$6...@n...neostrada.pl

    > Dlaczego? Urządzenie wszak posiada, cytuję: "Redukcja zakłuceń".

    Nie wiem, jak można redukować te zakłucia...
    Toż na tym polega łączenie -- na wkłuwaniu się...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2012-05-25 10:27:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Vituniu" 4fbe29ed$0$1302$6...@n...neostrada.pl

    > Krotko mowiac - stanowisz element lokalnego kolorytu. :)

    Chyba raczej -- krutko muwiołc. Człowiek zauważył, że
    analfabetyzm (dysortografia jedynie?) sprzedawcy wskazuje
    na coś niepokojącego. Ty zaś bronisz analfabety i analfabetyzmu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2012-05-25 10:59:00
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Ty zaś bronisz analfabety i analfabetyzmu.

    A gdzies Ty u licha wyczytal, ze ja bronie analfabetyzmu??

    Ja sie tylko odnosze do powszechnie juz znanej fobii JoteRa,
    ktora to powoduje wystepowanie u niego piany na ustach
    zawsze, gdy tylko ktos nieopatrznie uzyje slowa na A...

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 19. Data: 2012-05-25 22:59:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Vituniu" 4fbf49e6$0$1308$6...@n...neostrada.pl

    > A gdzies Ty u licha wyczytal, ze ja bronie analfabetyzmu??

    W poście, na który odpowiadając, zamieściłem informację o tej obronie.

    Trochę zdumiewająca konstrukcja zdaniowa? ;)
    Chyba tak, ale co w tym złego. :)

    > Ja sie tylko odnosze do powszechnie juz znanej fobii JoteRa,
    > ktora to powoduje wystepowanie u niego piany na ustach

    Ciekawe, czy on ma kamerę. :)

    > zawsze, gdy tylko ktos nieopatrznie uzyje slowa na A...

    Nie widzę jego ust, nie wiem zatem, czy ta piana tam jest.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2012-05-28 11:06:19
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > do weeb.tv na tv crt 29", na lcd weeb.tv wyglada padacznie

    Sprawdź, może jakiś odtwarzacz multimedialny z opcją sieciową odtwarza
    weeb.tv. Ceny spadły, a jakość obrazu tych odtwarzaczy jest dobra.

    Piotr