  • 1. Data: 2012-05-23 23:18:20
    Temat: Acer i dziwne zachowanie matrycy.
    Od: aRo <a...@j...com>

    Wiec tak od niedawna dzieje sie dziwna rzecz na moim laptopie. W pewnym
    momencie nastepuje "pixelizacja" a nastepnie ekran staje sie calkowicie
    bialy. Po parudziesieciu sekundach wraca do "rzeczywistosci". Dodam ze
    podczas calej tej akcji nie jestem w stanie nic zrobic, tj.: nie reaguje
    touchpad i klawiatura - jakby sie zawiesil. Myslalem ze wirus ale taka
    akcja wystepuje rowniez - czasami - podczas startu laptopa - POST albo
    troszke pozniej. No i mam zagwiozdke. Moglby ktorys z szanownych raczyc
    sugestia?
    Dziekuje.
    Arek.

    P.S.
    Laptop: Acer Aspire series 5740/5340
    Model: MS2286
    Zasilacz oryginalny i sprawny - sprawdzony pod obciazeniem.
    Oprocz systemu (Win7 32bit), antywirusa i standartowych programow nie ma
    tam nic. Wylacznie Mozilla i internet.

  • 2. Data: 2012-05-24 04:14:46
    Temat: Re: Acer i dziwne zachowanie matrycy.
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    zwykle jak matryca robi sie biala to jest to zwarcie na tasmie,
    probowales machac matryca gdy tak sie dzieje?

  • 3. Data: 2012-05-31 01:38:15
    Od: aRo <"arkadi26[_usun_to_]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-05-24 03:14, Nex@pl pisze:
    > zwykle jak matryca robi sie biala to jest to zwarcie na tasmie,
    > probowales machac matryca gdy tak sie dzieje?

    Dzieki za odpowiedz, probowalem i nic sie nie zmienia. A nie jest to
    przypadkiem problem z tzw reballingiem? Nie wiem jak w tym modelu sie
    chipsety graficzne montowalo (w tym przypadku jest to ATI)?