    From: Edek Pienkowski <e...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: [OT] system kształcenia [BYŁO: zapytanie]
    Date: Thu, 26 Jul 2012 07:47:28 +0000 (UTC)
    <a...@g...com>
    <jup7b3$4vm$1@inews.gazeta.pl> <jupeul$f5l$1@inews.gazeta.pl>
    <jupfm1$7jn$7@mx1.internetia.pl> <jupg1a$o47$1@inews.gazeta.pl>
    <juph5d$7jn$8@mx1.internetia.pl> <jupj1i$aum$1@inews.gazeta.pl>
    <jupngh$7jn$9@mx1.internetia.pl> <juqqh9$9fp$1@inews.gazeta.pl>

    Dnia Thu, 26 Jul 2012 09:10:25 +0200, AK napisal:

    > Edziu
    >
    > Tu juz odjechales calkiem niczym po marysze :).

    Nie byłem po marysze jak chciałem napisać własny parser. Follow-sets
    były szybko oczywiste, zacząłem bottom-up, doszedłem do różnic
    pomiędzy LALR(1) i LR(1), być może nie wszystkich, i do parse dag
    w GLR. Potem dopiero przeczytałem, co to jest bottom-up i że
    to ma takie fikuśne nazwy jak LR(1) i ze ładnie się to
    przedstawia w postaci tabelek. GLR jest z 1984.

    Niektórzy mam wrażenie mają lekko psychopatyczne podejście
    do nauki programowania, niczym "Jasiu, nie pobawisz się klockami
    Lego, bo nie znasz rachunku tensorowego naprężeń. Przecież ty
    nawet nie będziesz wiedział, dlaczego klocki Lego się trzymają
    złączone"

    Edek