    From: venioo <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [OT] sposób na fotoradary - ktoś sobie jaja zrobił.
    Date: Tue, 07 Dec 2010 20:43:37 +0100

    W dniu 2010-12-07 20:17, J.F. pisze:

    > Ale my go wcale nie chcemy namierzac. My chcemy wykazac rodakowi ze
    > bezczelnie klamie, dostanie dwa lata w zawiasach za skladanie falszywych
    > zeznan, to sie nauczy przepisowo jezdzic :-)

    ??? a niby jak??? latwowiernosc jeszcze nie jest karalna.
    jak udowodnisz czlowiekowi, ze nie dal sie przejechac facetowi
    spotkanemu na targu? "ja chciec kupic pana woz. to moja wizytowka. ja
    chce zrobic jazda probna... ja nazywac sie Liu Han Xin" i jak facet mial
    zweryfikowac prawdomownosc potencjalnego klienta? nijak. :)
    to jest kwestia ktorej nie da sie w sposob jakis prosty udowodnic, mozna
    badanie delikwenta wariografem zrobic, ale OIDP w PL nie moze to byc
    jako jedyny dowod traktowane w sadzie.

    --
    venioo
    GG:198909