    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: OT serial dla mlodziezy z lat 90-tych (Alfa Centauri)
    Date: Mon, 18 Feb 2013 11:19:50 +0100
    <kfitaa$co9$1@node1.news.atman.pl> <kfitko$ioh$1@node2.news.atman.pl>
    <kfj65n$maj$1@node1.news.atman.pl> <kfni93$n5l$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <kfnn0h$478$1@node2.news.atman.pl> <kfo24o$p42$1@mx1.internetia.pl>
    <kfo81o$kik$1@node2.news.atman.pl> <kfofnn$6cj$1@mx1.internetia.pl>
    <kfousa$brs$1@node2.news.atman.pl> <kfq5on$nco$1@mx1.internetia.pl>
    <kfqfc9$oek$1@node2.news.atman.pl> <kfrkko$irf$1@mx1.internetia.pl>

    Dnia 2013-02-17 23:05, Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > Zbiera a nie zabiera.

    Też nie prawda. Przeciętny cukrzyk dostaje takie ładne firmowe
    druczki na których sam sobie długopisem wpisuje poziomy cukru.
    I nikt tego w przychodni nie zabiera, nie skanuje, nie kseruje
    czy przepisuje.

    > To Ty prawie nic nie monitorowałeś. A po co chcesz dźwigać laptop czy
    > tablet jak masz sieć ?

    Wszystko zależy co i w jakim celu monitorujesz.
    A laptopa i tableta nie dźwigam, nie widzę potrzeby posiadania
    ich przy sobie w drodze z domu do pracy czy z pracy do domu
    przy sobie.

    > Walnie piorun i go wyrzucisz bo do niczego będzie

    Komputerami zajmuje sie od lat osiemdziesiątych i jeszcze
    mi w tym czasie nie walną. Ale jakby jednak to pamiętasz
    że kopie mam w garażu ? :-)

    > To Ci właśnie mówię, że "chmura" to nic innego jak jakiś komp także ten
    > twój.

    "Właśnie nie ma sensu. Sens ma trzymanie swoich danych u siebie
    a nie u kogoś. Poza przypadkami kiedy te dane chcesz upowszechnić."

    > W pracy masz szybko dostęp do domowego kompa ? Teraz inne czasy, nie
    > przetwarza się tylko w domu

    Nie potrzebuję w pracy danych które mam w domu.
    W drugą stronę również.

    > On dba o zdrowie, ale nie przeszkadza mu smartfon tak, jak Tobie

    Mi też nie przeszkadza, nawet używam ale nie do robienia wykresików
    i chwalenia się nimi.

    > Nie, zużycie wzrosło o 2l/100 i nadal nie wiem czemu

    Jedź do fachowca.

    > Ale opowiadasz. Już widzę jak zapieprzasz do tego garażu przechowywać dane.

    Ludzie to jednak są mało inteligentni.
    Do garażu idę praktycznie codziennie, jaki problem przy okazji tam
    zanieść i zostawić nowe dane ? Po za faktem że trzeba na to wpaść
    samemu a to jak widać czasami trudne bywa. :-)

    > Po co żonaty facet wysługujący się normalnie żoną miałby odwiedzać sklep
    > :-)

    Nie wiem, to problem tych którzy tam systematycznie chodzą.
    A tak z ciekawości bywasz tam codziennie, znasz ich i wiesz
    że są aktualnie żonaci.