  • Data: 2013-02-16 22:48:56
    Temat: Re: OT serial dla mlodziezy z lat 90-tych (Alfa Centauri)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-02-16 18:22, Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > Statystycznie komputery starzeją się w 2 lata i nikt prawie nie używa
    > ich do zbierania danych z ciśnieniomierza i krokomierza, bo to dopiero
    > pieśń przyszłości i nie wiesz gdzie dokładnie oni te dane chcą mieć, czy
    > na kompie, czy w tablecie, czy w chmurze. Obstawiam, że nie w kompie bo
    > by się musieli z nimi pieprzyć. Tak więc najprędzej w chmurze dostępne
    > za pomocą tableta. Rozumiem, że nie wszyscy, ale spojrzyj realnie co
    > może zaoferować producent by klienci byli zadowoleni. A Ty mówisz o
    > czymś jednak marginalnym.

    Pytanie czy aby na pewno masz rację ?
    Dane z ciśnieniem i poziomem cukru zbieram od jakichś dziesięciu
    lat. Co jakiś czas drukuje i idę z tym do lekarza.
    Po kiego czorta mi te dane w chmurze lub na tablecie czy
    smartfonie ?

    > No nie. Było o tym, że w sieć pójdzie. I to nawet ma sens.

    Właśnie nie ma sensu. Sens ma trzymanie swoich danych u siebie
    a nie u kogoś. Poza przypadkami kiedy te dane chcesz upowszechnić.

    > Statystyka.

    Czyli powołasz się na jakieś badania z których wynika ta niechęć
    małżonek do kupowania piwa ?