eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingukrywanie daty pierwszego uruchomienia - czego szukać? › Re: [OT; rant] Re: ukrywanie daty pierwszego uruchomienia - czego szukać?
  • Data: 2012-02-29 01:57:35
    Temat: Re: [OT; rant] Re: ukrywanie daty pierwszego uruchomienia - czego szukać?
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 28 Feb 2012 18:33:20 -0600, A.L. napisal:

    > Qrde, co sie ludzie ACTA przyczepili? Proponuje poczytac to o czym pisze
    > rzeczpospolita:

    Rzepa może sobie pisać co chce, nie o to chodzi w ACTA. ACTA może i ma
    dobre strony, na przykład może pomóc zlikwidować chińskie podróby, ale
    jest bardzo źle opracowana właśnie pod względem internetu, tak samo jak
    SOPA.

    Co do chińczyków, żeby skończyć ten wątek, to im ACTA nic nie zrobi,
    cywilizują już swój biznes tak czy inaczej, na klapkach już się odbili
    od zera.

    W kwestii internetu te regulacje idą w złą stronę, bo wylewają dziecko
    z kąpielą. Gdyby ktoś wymyślił sposób na zbieranie opłat za prawa
    autorskie, który by a) działał b) działał bez rozpieprzenia reszty
    prywatności i nie ograniczał swobody dając urzędasom możliwość
    zamknięcia dowolnej strony internetowej - byłbym za ACTA. O ile
    o b. można jeszcze dyskutować, to sorry, brak spełnienia warunku a.
    wyklucza cały ten szajs.

    > http://www.rp.pl/artykul/757917,829108-Nie-groza-nam
    -oplaty-za-
    korzystanie-z-bibliotek.html

    Z choinki się urwali? Ja za niektóre karty biblioteczne płacę od
    x lat, to raz, dwa, że coraz mniejszą mam ochotę, czekam aż się
    Google rozkręci w kwestii skanowania książek. Może być za opłatą.

    Edek